|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Powerwood ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 26-August-2006 kl. 11:54 |
Hej
Har et goldstar fjernsyn, stående på min datters værelse, som jeg gerne vil skifte kanaler på. model CB 20F20X Men det kan jeg ikke
Vh. Powerwood |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Havde det været en remote til en video, ville jeg foreslå at holde stop knappen nede.
Sådan en er der sjældent på tv remotes. ![]() Og da hverken Goldstar eller modelnummeret giver noget umiddelbart brugbart på Google, må mit forslag være at prøve at holde knapperne nede en af gangen, og se om du kan ophæve låsen. Prøv evt både på remote og på selve fjernesynet indtil du finder den rigtige knap. (har du manualen vil det nok være nemmere bare at kigge i den) ![]() Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
RTFM. Den kan findes på http://www.lgservice.com/gcsc/b2c/hom/main
Der er manualer til mange modeller. /M |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |