|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 22-Januar-2010 kl. 10:26 |
Okay. Jeg skal finde et godt fjernsyn, som skal hænge i et mødelokale. Jeg forslog et Panasonic P42X10Y, men det er åbenbart for hverdagsagtigt. Det er ikke fordi det skal være et B&O, men det må gerne være lidt "fancy" og skal helst være f.eks. Sony eller Phillps (som åbenbart ikke er for hverdagsagtigt?
![]() Størrelsen skal være omkring de 40-42". Det skal være Boxer godkendt til at kunne benytte et CA modul. Pris <10.000.
Er der nogen, der har et forslag til et godt fjernsyn til TV2NEWS, CNN og de andre spændende ting, som dette fjernsyn kommer til at skulle vise
![]() På forhånd tak til dem, der har lyst til at komme med et forslag, så jeg kan præsentere det "ikke hverdagsagtige" fjernsyn til godkendelse.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
skal det ikke være et Loewe med indbygget harddisk optager. Hvis der nu lige kommer en udsendelse de vil optage.
Design / finish ligger også i den bedre ende, så passer nok fint til et advokatkontor. |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Det kunne det måske godt være. Hvilken model siger du ?
Edit: Kan ikke lige umildbart finde en model til <10.000 dkr, men designet er ellers rigtigt! Redigeret af srnkrkgrd - 22-Januar-2010 kl. 11:08 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Hvad med en Pana TX-P42V10E det er efterhånden ved at være udsolgt, men ifølge http://www.pricerunner.dk/pl/2-1215365/TV/Panasonic-Viera-TX-P42V10E-Sammenlign-Priser?ref=redirect&q=TX-P42V10E&search=TX-P42V10E&other_hits=;;;&sort=4 er der stadig butikker som har det på lager... og det holder sig under 10K hvis du holder momsen ude af billedet
![]() Jeg syntes faktisk det er et meget stilfuldt tv til prisen... ug understøtter dnla og andre netværksting som måske kunne gøre meget glæde på sådan et kontor hvis det fik sig et netstik i røven
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
En plasma til et møderum på et advokatkontor ![]() ![]() ![]() ![]() Get real |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ja. meget smart, hvis advokaterne vil se lidt downloaded piratfilm fra internettet og fakturere en kunde 4000 kr/timer for tiden. ![]() ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
P42X10 er nok også det værste tilbud til et mødelokale, da opløsningen er 4:3 på en 16:9 så alt de blæser op fra en pc vil se elendigt ud..
hvis du absolut VIL have plasma, så kig på Avconnections business modeller, dem med bare smal ramme og intet andet, ingen speaker, det må du lave åp en anden måde..
dog af de skærme vi har i ALLE vores mødelokaler, så er det klart LCD´en der fungere bedst, kan fint se tv på den, men til powerpoints og andet, så er billedet mere rent og stabilt.
personligt ville jeg nok købe en loewe model den simple med tynde ramme, eller en Samsung B6000-8000 pga. hvor simpel og tynd den er.
holde mig fra LED LG pga den mister for meget fra siderne af.
skal man have pana med lyd og tv. så vis dem V10´eren så har de en brugbar opløsning til pc input, foruden et SIMPELT design, med en simpel plastik plade (i one sheet of glass design som de kalder den) og en pudset aluminiums liste i toppen, det er forholdvist simpelt
der er jo også Sony´s billedramme design tv, eller Z1 fra panasonic som er en RÅfed skærm mega tynd plasma med en boks der wireless sender tv og sådan. det med en ekstern kasse der WIFI sender signal som sony´s og panas z1 bruger, er smart til møde lokaler, da man så kan trække lyd fra denne, samt muligvis HDMI/VGA til en bærbar/stationær Redigeret af Rasmusdc - 22-Januar-2010 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ja grin i bare... det skulle jo bruges til tv2news cnn, og der spørges jo specifikt om et fjernsyn, og det er det jo.
til præsentationer og andet bruger man vel projekter de fleste steder i dag.
har set tvet med skæv belysning og lys bagfra (sollys) det var ikke et problem.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de svar, der er kommet indtil videre.
![]() Panasonic er udelukket jv. mit første indlæg.
Det skal ikke bruges til præsentationer, der skal ikke tilkobles nogen PC eller andet gejl. Det er der andre mødelokaler til og andet udstyr til herunder projektorer, video-konf. udstyr mv.
Det skal, som jeg skriver i mit første indlæg, og som rhsin bemærker, bruges til at... se fjernsyn! Dette mødelokale bliver tit brugt til en slags "venteværelse", hvorfor der også altid ligger dagens aviser, er et smart sofa arrangement mv.
Jeg så lige på Sony's 2010 serie. Måske sådan et KDL-40HX700. Udover at Boxer ikke har fået det på deres godkendte-liste, så ser det ikke dumt ud. Nogle kommentarer eller andre forslag? Redigeret af srnkrkgrd - 22-Januar-2010 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Har du set den omtalte model irl?, den er i et andet design end den model du i første omgang havde beskrevet... jeg syntes da bestemt vis jeg kom i et venteværelse som havde sådan en skærm oppe ville jeg ikke tænke billigt bras.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke set den irl, og i sidste ende, så er det ikke mig, der bliver dommer jv. første indlæg, hvor en Panasonic blev lagt på hylden, fordi det var for "hverdagsagtigt", og her var det faktisk også med henblik på selve mærket..
![]() I know... Det er åndsvagt, men sådan ligger landet.
|
|
![]() |
|
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
Altså helt ærligt - man bruger en skærm på et kontor til at præsentere på. Når I en dag bliver færdige med jeres uddannelse og kommer i job - på et vidst plan, foregår det således at man medtager sin bærbar til mødet og tilslutter til monitor i mødelokalet.
Det kan jo ikke nytte at præsentationen drukner i genskin - derfor er plamasma totalt udelukket og rent til grin. Men - de kan jo købe en plasma, finde ud af det ikke duer, købe en ny LCD, og en heldig har en gratis plasma til kælderen. Skal den også bruges til TV, har 99% af kunderne selv en LCD derhjemme ![]() Redigeret af JA - 22-Januar-2010 kl. 15:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |