|
FLAC afspiller med forforstærker |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Quest
Bruger Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
For lige at svare mig selv, så dur Denon F109 desværre ikke, da den har 2V fixed volume out, altså kan den ikke føde effektforstærkerne direkte, uden at blæse hele møblementet ud af huset
Æv, den så ellers smart ud
|
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus skrev jo netop at Denon'en var uden forforstærker.
Mit andet skud i bøssen er så Blue Sound. Men det kræver at du vil bruge en iPad/iPhone som remote. Ellers som en tidligere nævner Cambridge StreamMagic 6. |
|
Quest
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg googler løs på "Blue Sound", men kan ikke finde noget der hedder sådan ...
Jeg vil godt bruge endnu en liv-line : har du et link? Tak for alle forslagene :-) |
|
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bluesound.com
Du ryger godt på en Facebook side. Jeg må hellere lige gøre opmærksom på, at det er Hi-Fi klubben der forhandler det og jeg derfor er farvet i den retning. Ellers kan Simple Audio basalt set også gøre. De har så vidt jeg nåede at pille ved det for lidt tid siden, blot ikke understøttelse for streaming tjenester, men det kan jo være kommet til senere. |
|
Quest
Funktioner
Tak(0)
|
Ahh tak, den side havde jeg været på, men opdagede ikke lige hvordan det hang sammen. Jeg må en tur i klubben en af dagene og se og lytte på det IRL Tak
|
|
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |