|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jylland ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 15-April-2009 kl. 21:01 |
Hej
Jeg har problemer med at få windows media center(WMC) i vista til at vise mine flac "album art" korrekt under afspilning. Jeg importer selvfølgelig først mine album i windows media player (WMP), hvor de ved hjælp af "WMP Tag Support Extender" bliver synlige med album art, jeg kan også fint afspille mine flac filer og viser album art på ALLE nummerene under afspilning. Alt sammen fint. Når jeg herefter starter WMC dukker musikken også fint op inc. "album art" og jeg kan afspille musikken.... igen alt sammen fint. MEN når jeg kommer til at afspille "track 2" så for svinder "album art" stepper jeg tilbage til "track 1" kommer den igen (kun på trak 1). Laver jeg samme nummer med et mp3 album er der ingen problemer med at vise "album art" på alle nummerene i et helt album. Alle flac og mp3 album er tjekket med "Mp3tag.de" og fundet ok. Kan I andre få WMC til at vise flac "album art" på track 2 til album slut? Gør jeg noget forkert? har samme problem på 2 stk. vista pc'er. Er der stadig ingen løsning på at få WMC til at vise flac "track længde" og "års tal" rigtigt? mvh Bo Nielsen (Århus) Redigeret af jylland - 15-April-2009 kl. 21:02 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Hej Bo Prøv mit program AlbumArt Utility, som du kan downloade her. Her skal du udfylde de forskellige felter på "settings" tab'en og så ellers køre programmet. Prøv engang at hente det, har du spørgsmål, så spørg bare i denne tråd, så skal jeg holde øje og svare så godt jeg kan :) |
|
![]() |
|
jylland ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hejsa SUPER program, det var lige den, der skulle til for at løse mit problem, hold da k... hvor har jeg brugt meget tid på det..... troede jeg havde en defekt i mine flac filer..... |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Glæder mig at kunne hjælpe. Jeg arbejder på en ny version, men har desværre ikke så meget tid til det som jeg gerne ville have.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |