recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FLAC Album Art i WMP og WMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFLAC Album Art i WMP og WMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jylland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: FLAC Album Art i WMP og WMC
    Sendt: 15-April-2009 kl. 21:01
Hej

Jeg har problemer med at få windows media center(WMC) i vista til at vise mine flac "album art" korrekt under afspilning.

Jeg importer selvfølgelig først mine album i windows media player (WMP), hvor de ved hjælp af "WMP Tag Support Extender" bliver synlige med album art,
jeg kan også fint afspille mine flac filer og viser album art på ALLE nummerene under afspilning. Alt sammen fint.

Når jeg herefter starter WMC dukker musikken også fint op inc. "album art" og jeg kan afspille musikken.... igen alt sammen fint.

MEN når jeg kommer til at afspille "track 2" så for svinder "album art" stepper jeg tilbage til "track 1" kommer den igen (kun på trak 1).

Laver jeg samme nummer med et mp3 album er der ingen problemer med at vise "album art" på alle nummerene i et helt album.
Alle flac og mp3 album er tjekket med "Mp3tag.de" og fundet ok.

Kan I andre få WMC til at vise flac "album art" på track 2 til album slut?
Gør jeg noget forkert? har samme problem på 2 stk. vista pc'er.

Er der stadig ingen løsning på at få WMC til at vise flac "track længde" og "års tal" rigtigt?

mvh
Bo Nielsen (Århus)

Redigeret af jylland - 15-April-2009 kl. 21:02
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2009 kl. 07:14

Hej Bo

Prøv mit program AlbumArt Utility, som du kan downloade her.

Her skal du udfylde de forskellige felter på "settings" tab'en og så ellers køre programmet.

Prøv engang at hente det, har du spørgsmål, så spørg bare i denne tråd, så skal jeg holde øje og svare så godt jeg kan :)

Til top
jylland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2009 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Zardo Zardo skrev:

Hej Bo

Prøv mit program AlbumArt Utility, som du kan downloade her.

Her skal du udfylde de forskellige felter på "settings" tab'en og så ellers køre programmet.

Prøv engang at hente det, har du spørgsmål, så spørg bare i denne tråd, så skal jeg holde øje og svare så godt jeg kan :)

Hejsa
SUPER program, det var lige den, der skulle til for at løse mit problem, hold da k... hvor har jeg brugt meget tid på det..... troede jeg havde en defekt i mine flac filer.....
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2009 kl. 07:15
Glæder mig at kunne hjælpe. Jeg arbejder på en ny version, men har desværre ikke så meget tid til det som jeg gerne ville have.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu