|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Forfatter | |||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
||
Eksempel på PerfectMeta kan ses her:
rul lidt: http://www.dbpoweramp.com/cd-ripper.htm
|
|||
![]() |
|||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
||
For at kunne bruge musikken på computere uden .flac afspiller
|
|||
![]() |
|||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
||
ramusvn Musicbee har tre forskellige databaser. Desuden vil jeg gerne se om der er et gratis program, inden jeg køber et. Jeg synes faktisk at musicbee er rigtig godt og konvertering via dette program til f.eks mp3 er også meget let. Redigeret af urup - 01-Juni-2010 kl. 18:19 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Du kunne jo vælge at konvertere til WMA-lossless, i stedet for MP3. SÅ bibeholder du lydkvaliteten - også på PC'er.
![]() M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er wma lossless på samme niveau som flac og er der samme mulighed for at konvertere til mp3 eller lign.? Redigeret af urup - 01-Juni-2010 kl. 18:48 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Jep!
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Redigeret af urup - 01-Juni-2010 kl. 19:01 |
|||
![]() |
|||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
||
Du skal kunne vælge WMA Loseless og ikke WMA Pro eller Bare WMA.
Forskellen er beskrevet her:
WMA-Lossless versus FLAC (and other lossless jargon)
Her http://www.avforums.com/forums/streamers-network-music-players/887629-flac-v-wma-lossless.html kan man læse: "WMA Lossless is the heaviest, most pointless codec. It takes around 4 times as much CPU load to decode it, compared to FLAC or Apple Lossless.
To top it all, almost nothing will play WMA Lossless natively. Even Microsoft's own Zune has to convert it before it can play it. I can see good reasons for using anything except WMA-L. ". Hvorvidt det holder 100% ved jeg ikke, men så vidt jeg ved minder Apple Loseless meget om FLAC, mens WMA Loseless er "anderledes". Redigeret af rasmusvn - 01-Juni-2010 kl. 19:15 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan jeg ikke i musicbee. kender du et program som kan konverter mellem flac og wma lossless?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
db Poweramp kan konvertere valgfrit mellem formater...
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
WMA lossless har en lavere bitshastighed end flac. en sang rippet i wmp i wma lossless får 1089 kbps. Den samme sang får i flac rippe via musicbee 1111 kbps
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |