|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Du kan evt flashe dine ipod med RockBox, ved ikke lige om det virker på touch.
Eller måske plugplayer i apple app store. Den kan streame flac, Redigeret af lahan - 19-Januar-2010 kl. 15:24 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Hvis du har sådan noget som Squeezebox Server installeret på NAS'en, kan den automatisk transcode FLAC til MP3 som Apple-tingene sikkert forstår lidt bedre.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
tak for tippene, plugplayer kunne jobbet, kostede godtnok 30,- kr så den købte sønnike på fars visa
![]() Min NAS kan faktisk godt transcode til andre formater så den kunne køre, desværre oplever jeg at min argon inet http://www.hifiklubben.dk/produkter/tradlos-lyd/argon_inet_1_radio_hvid_hoejglans.htm hakkede jævnligt under afspilning... først troede jeg at det var wifien som drillede... men efter jeg havde boret et STORT hul i væggen fra kontoret til køkkenet så der kom et ethernetstik til undsætning.. at den stadig hakkede i afspilningen af flacfiler.... så kom jeg i tanke om at min server havde transcoders slået til.. så dem slog jeg fra... og vupti så kørte det...
Jeg skyndte mig straks at fortælle lillemor at jeg havde løst problemet og at hun nu kunne afspille flacfiler fra den også... og jeg var ærlig og fortalte også at den kørte fint trådløst... så hullet var overflødigt.... kommentaren var.... hvorfor prøvede du det dog ikke af inden vi borede hullet (det skal siges det var hendes lillebror som borede (og han er endda fagmand) meeeenn.. det var der sgu ingen som havde tænkt på
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |