|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Måske Irev har en King Size Bed så der er et rigt udvalg af betragtningsvinkler når man kaster sig hvileløs rundt i hele sengen ?
![]() ![]() Redigeret af spawn - 21-Maj-2007 kl. 18:23 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Ja....i den grad-når man bliver jaget rundt på lagenet,er det da rart at kunne se den aktuelle "stilling" fra en vinkel lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Irev > Jeg mener faktisk at ha' læst at JVC har forskellige paneler i deres forskellige skærme. |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Tak for rådene,jeg er ved at fare vild i JVC`s underlige meget "ens" modelbetegnelser. Ser nu at der også er en som hedder R71......er den bedre eller "værre"? Nogle steder er den billigere end R70-andre steder dyrere Det ender nok med at jeg venter og ser den kommende "DP8" her i løbet af sommeren. Hvor er det klogt at tage hen og se på JVC 32" modeller i stor-Kbh.? lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej igen "Irev". Jamen jeg giver dig ret, det er faktisk ret forvirrende med alle deres modeller lige nu hvor de laver nye modeller på grund af skiftet til ny panel-leverandør... Men mon ikke det bare er en overgang, indtil alle de gamle er blevet udskiftet med nye modeller. "R71" er nyere end "R70"... Den kom i efteråret 2006, og er så vidt jeg har forstået, faktisk også afløseren for "R70", og er iøvrigt vist nok den første der kom med det nye panel. Nu er jeg jo slet ikke fra KBH... Det ligger meget langt væk fra Sydfyn. Men jeg kan da alligevel godt fortælle dig, at www.speakerscorner.dk/dk i Studiestræde, skulle være en af de store JVC forretninger i KBH. |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Det må vel også være vigtigt med en skærm i soveværelset der kan vise realistiske og helt ægte hudfarver
![]() |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
YEPPER.... lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Tak "Pokerface".......glæder mig over at jeg ikke er den eneste som finder JVC`s program forvirrende!! Og så undrede det mig en anelse at R71 flere steder er BILLIGEREend R70......og det gør det vel stadig Speakers Corner har jeg besøgt-men da havde jeg jo et andet ærinde(kiggede da på Subwoofer)-så jeg lod ikke mærke til hvad de havde af 32" på programmet,men husker blot at jeg så JVC`s 46" model(eller hedder den 47")-og det var bestemt ikke nogen stor oplevelse!!! Måske fordi at jeg sammenlignede den med en Pioneer plasma,men alligevel. Tror jeg smider ham en mail,inden jeg drager til centrum. Tak for hjælpen Pokerface......du er sgu et "jern" til JVC lrev |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa. He he... Jamen det er da okay. Men jeg tror gerne, at LCD teknikken "måske" ikke er perfekt på en 46" skærm... Men på en, ihvertfald op til 32" der synes jeg altså at JVC gør det rigtig godt. Og så forresten... Jeg synes ofte her på seneste, hvor priserne på "flade" er faldende, at en ny model er billigere end den "gamle" var. Man må så bare håbe, at prisfaldet sker på grund af et mere rationelt produktionsmønster, og IKKE på grund af en dårligere kvalitet. Redigeret af Pokerface - 22-Maj-2007 kl. 08:22 |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
![]() |
|
"Man må så bare håbe, at prisfaldet sker på grund af et mere rationelt produktionsmønster, og IKKE på grund af en dårligere kvalitet." Hej! Ja-man må håbe,men jeg tror desværre ikke at det hænger sådan sammen. Sys faktisk at mange af dem jeg kender med fladskærm,har haft problemer af den ene eller anden slags Krydser mine fingre at jeg selv slipper... lrev |
||
|
||
![]() |
||
sarkov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hej igen Så er tv'et bestilt, og skulle komme i morgen Det endte med at blive JVC R71BU, jeg kunne slippe med 5499, så det er jo ganske fint Mange tak for hjælpen gutter |
||
![]() |
||
Bimmer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Hvor har du købt JVC R71BU til 5499 kr??? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |