|
Flad/tynd PC skærm |
Besvar |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 340 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2022 kl. 12:47 |
Hej
Findes der PC skærme, som er næsten lige så tynde/flade som tablets, og kan nogen i så fald henvise til noget konkret? Skærmen skal nok være imellem 19" og 23", og den skal ikke være med touch. På forhånd tak.
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke set så tynde skærme før. Hvis du vil gå på kompromis med størrelse, funktionalitet og ydelse kan bærbare skærme som denne være en mulighed:
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak, den må jeg kigge nærmere på.
Men ja, det vil nok være bedre med en rigtig PC-skærm.
|
|
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 582 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil det uden tvivl, hvis du har pladsen. Hvis ikke må du arbejde med det du kan få plads til og få det bedste ud af det. Hvad er årsagen til at du skal have så tynd en skærm?
|
|
bas
Funktioner
Tak(0)
|
Skærmen skal kunne hænges op inden i en LAF-bænk, og den må derfor ikke være for tung og tyk.
Vi kigger også lidt på skærme fra https://www.beetronics.dk/ . Skærmen skal også kunne tåle at blive tørret af med sprit. Alternativt skal der kunne sættes en form for skærmbeskytter på skærmen.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan finde fem 22" skærme på Pricerunner, der matcher dimensionerne på Beetronics 22" - dog er de alle endnu tyndere (30-36 mm).
Om de kan holde til arbejdsmiljøet er nok mere usikkert, men prisen er markant lavere. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |