recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flade højtalerkabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlade højtalerkabler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Knisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-November-2007
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Emne: Flade højtalerkabler
    Sendt: 24-September-2009 kl. 20:28
Hej,

Jeg står og skal bruge nogle flade højtaler kabler til hele mit setup, jeg har lige hurtigt kigget på følgende

QED Qontour ultra flat til kr 30 /m

DLS SCP 2 x2,5mm eller 4mm til henholdsvis kr 50-60 /m

Mit sæt kommer til at bestå af enten KEF 5005.2 eller Beolab 8000 højtalere, er stadig i tvivl.

Lige nu bruger jeg nogle tilfældige billige til rear og nogle QED Silver Anniversary til fronterne, kunne det tænkes at setupet bliver svækket eller forstærket med et af overstående kabler, eller vil flade kabler altid tabe?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 21:01
Køb det billigste du kan holde ud at se på - der er udlovet en dusør på 1 million dollars til dem som kan høre forskel. Sjovt nok er der ingen som har prøvet - og det er ellers nemt tjente penge hvis man kan høre forskel.
Til top
pr76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 21:23

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Køb det billigste du kan holde ud at se på - der er udlovet en dusør på 1 million dollars til dem som kan høre forskel. Sjovt nok er der ingen som har prøvet - og det er ellers nemt tjente penge hvis man kan høre forskel.

Jamen du skal være mere end velkommen hom mig med en mill. samt et sæt højtalerkabel og så skal jeg nok fortælle dig hvilket der spiller ved en blindtest. Mit kabel koster kun 50 kr meteren så der er ikke noget vanvittigt over det.

Men jeg har hermed taget dig op på din udfordring

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 21:28

Jeg tror nu ikke den pågældende dusør gælder højttalerkabler

Mht. flade kabler......     Nordost Blue Heaven

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 17:21
CSN teknik forhandler nogle falde højttaler kabler lavet til at lægge under eks gulvtæpper.
Crown - there is no substitute.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu