|
Flade væghængte fronthøjttalere |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan du sagtens jeg bruger dem selv til L/C/R
8 spiller dybere end 6 men det er også en noget større højttaler. Hvis du har pladsen og ikke vil ha sub, så ville jeg nuppe 8’erne. De spiller ned til 42hz hvor 6 går til 63hz
Redigeret af Berdel - 18-November-2023 kl. 19:43 |
||
mhras
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en Bowers & Wilkins ASW8 sub som også kommer i spil. Skal hente højttalerne i dag, så er noget spændt!
|
||
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fedt :-) Beklager jeg ikke fik svaret dig Jeg købte via fyndborsen og har altid været tilfreds med dem og deres service. Jeg startede blødt ud med en enkelt 6’er og nogle spirit 2. Købte så 2 mere da jeg fik pladsen og økonomi så jeg endte med et 7.1 setup, med en ASW610 som sub. Mit setup skulle passe bag et lydtransparant lærred i et multirum, så alt dybde der kunne skære væk var dejligt. |
||
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
||
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der findes løsninger til os der enten ikke må bruge plads eller ikke har plads
|
||
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men du må gerne have to store kirkelys stående foran skærmen? Så ved man da hvem der har bukserne på derhjemme Anyhow ! Tak for anbefalingen af XTZ spirit 6. Dem skal jeg da også lige have kigget lidt mere på. Har Argon ALTO5WALL lige pt. Film gør de ganske fint, men musik halter de en del. Skal spille en 40 kvm op.. Mon sådan nogle Spirit 6 kan klare det? og lyder de langt bedre?
Hvad synes du om dem indtil videre? Redigeret af RuneH - 19-December-2023 kl. 15:13 |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du dem hængende på væggen? Hvis du gad smide et billede eller to, ville det være super. Så man kan se størrelsen på dem-ish. Især hvis de er hvide.
|
||
|
||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan se mine i min signatur. De hænger ved siden af et 75" tv
|
||
RuneH
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for det, de ser jo fine ud. Ikke så dybe. Måske man burde prøve at bestille et par, og smide op som front og center.
|
||
|
||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også kigget på XTZ spirit 6.
Jeg er lidt i syv sind omkring jeg skal købe en soundbar med sub eller "nøjes" med at stereo setup med spirit 6. Soundbar har jeg kig på samsung Q800. Umiddelbart ville jeg tro jeg fik bedre lyd ud af spirit 6, men i tvivl om jeg kan "nøjes" at have dem i et stereo setup.
det primære formål er at få bedre lyd ikke så meget surround lyd, men selvfølgelig meget fedt til en film, men i tvivl om jeg ikke også får en god filmoplevelse med et stereo setup? |
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fik købt 2 stk. Spirit 6.
Jeg synes godt nok der mangler noget dynamik og diskant. De lyder meget "mørke" synes jeg.
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tænker at ingen har nævnt hvilke standerhøjtalere der er tale om! |
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
fejl
Redigeret af mbm1 - 05-Februar-2024 kl. 07:05 |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |