recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fladskærm lcd 37" måske 42 "
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfladskærm lcd 37" måske 42 "

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6509
Direkte link til dette indlæg Emne: fladskærm lcd 37" måske 42 "
    Sendt: 17-Juni-2007 kl. 20:55

Hejsa.

Skal til at bygge lidt om herhjemme og skal til at vælge et nyt TV. Vi har en kæmpe klods af et 29 " Nokia fjernsyn. Ja et Nokia fjernsyn :-)

Nu er vi klar til den digitale alder og fladskærm - har kigget lidt på markedet, men vil gerne have nogle input.

Har omkring 10.000 at spytte i projektet - stuen er omkring 18 kvm2 - virker det så for stort med et 42 " ?

Jeg har altid haft en forkærlighed for SONY - men er egentlig bare interesseret i at høre om folk der har læst nogle test og som har egne erfaringer med super gode fladskærme.

Nogen der vil hjælpe en rookie med at komme igang ?

hilsen Jon

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2007 kl. 21:49

Jeg anbefaler et Panasonic PX70 - bedste billede til prisen, og fåes netop til 10.000,- eller mindre.

37" hvis kiggeafstanden er mindre end 2½ meter og 42" hvis den er 2½ meter eller større.

37" er på tilbud næste uge i Elgiganten til små 8.000,-

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6509
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2007 kl. 20:24

Okay, det er dog et plasma tv- men det er måske det bedste stadigvæk i den størrelse ??

tak for input..

nogen der har et LCD tv.. kunne være ok, lækkert at knalde nogle spil af fra computeren og nogle film derfra også.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu