|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||
holmes_12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:58 |
|||||||||||||||
Jeg har fået til opgave at finde et tv (lcd eller plasma) der er max 94-95 cm bredt. Jeg synes jo det burde være muligt at finde et 40-42", der lige kan snige sig ned under grænsen, men jeg har ikke fundet det endnu. Fabrikat, teknologi osv, er sekundært, men det skal være i stand til at afvikle en fodboldkamp tilfredsstillende. Nogle bud? |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Er der virkelig ikke nogle der har et bud? Det kunne jo se ud som om, at der er en grund til at jeg ikke kan finde et selv.
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|||||||||||||||
Har selv kikket lidt rundt, og der er vidst ikke noget der slår Samsung i miniramme, og de kommer op over 1 m. SAMSUNG LE40A796R2W LCD TV
Niels |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|||||||||||||||
Her er en skærm på 92,2 cm, hvis det skal være Samsung igen, men det er på 37". Kan 40" eller 42" virkelig presses ind på 95 cm?
![]() At jeg har valgt lige dette tv som eksempel, Samsung LE37A696M1, skyldes, at jeg har set netop dette tv i funktion ved en kammerat. Han er glad for sit tv. Men hvordan det ligger i sammenligning med andre og fodboldfremvisning, ved jeg ikke. PS: glemte at linke ![]() Mvh. Jørgensen http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=502361&S pecs=true Redigeret af Jørgensen - 08-Juni-2009 kl. 20:26 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg tror ikke du kommer under 99,5cm for 40tommer.... |
||||||||||||||||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Noget tyder på at det bliver en 37" :-) Tak for hjælpen drenge... |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|||||||||||||||
Hvad med denne ?
http://www.toshiba-tv-dvd.dk/Regza-lcd-fjernsyn/Lcd-tv-40-49 -skaerm/40-Regza-lcd-tv-ZF-serie/?showBy=size
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||
Kender det slet ikke, men tjekker da lige linket. Tak.... |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|||||||||||||||
Du mener http://www.toshiba-tv-dvd.dk/Regza-lcd-fjernsyn/Lcd-tv-40-49 -skaerm/40-Regza-lcd-tv-ZF-serie/ ? men ja det ser da ud til at være et ok bud... rammen er kun 23mm |
||||||||||||||||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |