recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm med DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladskærm med DVD

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm med DVD
    Sendt: 01-Marts-2013 kl. 17:43
Ja ja ja - jeg ved det godt - det er ikke kvaligrej men kan få når det skal være med indbygget DVD.

Men det praktiske får lov til at vinde over kvaliteten i dette tilfælde Embarrassed

Men hvad er mindst ringe på det marked?
Det er mange - for mig - totalt ukendte mærker, der laver den slags.

Skal bruge et lille TV til junior samt et 32" til et andet værelse - begge med DVD.

Forslag modtages med kyshånd Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 17:59
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 18:03
Tak men jeg havde nu ikke noget problem med at finde en masse TV med indbygget DVD.

Mit problem er at jeg ikke kender nogen af dem og de 'etablerede' mærker ikke laver den slags.

Arena, Luxor, Logik, Toshiba etc siger mig ikke en dyt så jeg er ude efter folks personlige erfaringer....
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 18:11

Et af de mest "etablerede" af den jeg linker til er Grundig, som jo har lavet TVer i årtier. Arena var også tilbage i tiden et godt fabrikat. (er de på markedet endnu).? Toshiba er også gammel på markedet.
Men selvfølgelig hvordan er de nu, sikkert Made in China det hele.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 19:04
Den eneste etablerede af de nævnte må være Toshiba som stadig hører hjemme i Japan. Skal dog ikke kunne sige om de billige Toshiba TV er outsourcet til China

De andre, Luxor Grundig osv er stensikkert made in China

Redigeret af Kampus - 01-Marts-2013 kl. 19:06
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 19:14
Jeg har læst de få tests jeg har kunnet finde og Toshibas fjernbetjening er åbenbart den ringeste på kloden....

Ser at Bilka sælger et 22" Blaupunkt med DVD.... jeg ved at de er supergode til at lave bil hifi men ikke noget om deres evner på fjernsynsmarkedet....

Er der ikke nogen, der har prøvet nogle at disse apparater med de sjove navne?

En ting er sikkert - det bliver ikke et Prosonic - det burde forbydes at sælge det lort.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 19:17
Prosonic, Blaupunkt, Grundig, Luxor osv kommer samme sted fra - China. Køb en multi fj.btj. til 300 kr, så kan du også styre resten med den sammen med Toshiba TV'et
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Prosonic, Blaupunkt, Grundig, Luxor osv kommer samme sted fra - China.

Så sikker du er i din sag?

Overvej Tyrkiet.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:35
Så der er altså ingen, der har prøvet disse produkter på egen krop kan jeg udlede....
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:39
Har haft et Toshiba i soveværelset, den tænder for standbylampen uden nogen form for mening, alle opdateringer er slået fra. Det kan ske om naten og om dagen. Fjernsynet hyler når det er tændt, gør det også, når den tænder for standbylampen. Dvd lyder som om den støder imod noget når den kører rundt. Kan ikke anbefale Toshiba i det her tilfælde, ud fra mine oplevelser.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:45
Endeligt noget brugbart - tak for det aerik Smile
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 14:22
Jeg har erfaring med prosonic, da jeg købte et til et af mine børn og via en ven der havde et lignende.

De virkede fint i 2-3 år og var derefter slidt ned. Udseendet og fjernbetjening er noget skidt. Man får hvad man betaler for.

Til gengæld vil jeg gerne rose et Sony med indbygget playstation. Den kører fint på kabel-nettet og er mere lydsvag end en alm. playstation. Kvaliteten er normalt som hos sony og prisen var ikke meget mere end de helt billige du nævner (vist nok 300 mere for de samme tommer skærm - at DVD-afspilleren så er en playstation er jo kun et plus for et barn).
Den viser DVD helt fint og har nu kørt i 1½ år uden probs.

Redigeret af Raum - 04-Marts-2013 kl. 14:23
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu