|
Fladskærm med DVD |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony ville passe mig fint men det kan desværre ikke købes mere så vidt jeg kan surfe mig frem til.
Hver med PS eller almindelig DVD.... slet ikke når jeg også skal have MPEG-4 kabeltuner... |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Jeg har et Grundig som nr 2 tv, dog ikke et med DVD. Billedet er ikke højkvalitet, men på DVD med en ekstern afspiller og Apple TV, begge tilsluttet med HDMI, ser billedet okay ud. Ligeledes HD tv udsendelser.
Jeg ved ikke hvor gode deres DVD afspillere er. Det er fremstillet i Tyrkiet, ikke Kina. Kabinettet er billig plast, man kan godt se, det er billigt.
Jeg har haft det i godt et år, og der har det fungeret uden problemer.
Hvis et Grundig med DVD afspiller er ligesom mit i kvalitet, så kan det fint bruges til et barn.
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Jeg tager ud og kigger på en Grundig
![]() |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Ja, som jeg synes jeg gav udtryk for, så er det ikke et topklasse tv, man kan sagtens se, det er billigt, men jeg synes til brug til et barn er det helt fint.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |