recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm med DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladskærm med DVD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 15:27
Sony ville passe mig fint men det kan desværre ikke købes mere så vidt jeg kan surfe mig frem til.
Hver med PS eller almindelig DVD.... slet ikke når jeg også skal have MPEG-4 kabeltuner...
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 15:42
Jeg har et Grundig som nr 2 tv, dog ikke et med DVD. Billedet er ikke højkvalitet, men på DVD med en ekstern afspiller og Apple TV, begge tilsluttet med HDMI, ser billedet okay ud. Ligeledes HD tv udsendelser.
Jeg ved ikke hvor gode deres DVD afspillere er. Det er fremstillet i Tyrkiet, ikke Kina. Kabinettet er billig plast, man kan godt se, det er billigt.
Jeg har haft det i godt et år, og der har det fungeret uden problemer.
Hvis et Grundig med DVD afspiller er ligesom mit i kvalitet, så kan det fint bruges til et barn.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 14:40
Jeg tager ud og kigger på en Grundig Smile
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 17:44
Ja, som jeg synes jeg gav udtryk for, så er det ikke et topklasse tv, man kan sagtens se, det er billigt, men jeg synes til brug til et barn er det helt fint.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu