|
fladskærm med to tunere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2012 kl. 19:04 |
Hejsa, håber i kan hjælpe.
Findes der ikke fjernsyn mere som har to tunere, eller behøves de ikke mere? Jeg har haft en 32" lg skærm som havde to tunere i, så man kunne så to kanaler på samme tid. (jaja, nogen vil mene det er ondsvagt, men vi bruger det faktisk til f.eks. når der er forskellige kampe på hver sin kanal, rent faktisk kunne jeg have 4 kanaler kørende samtidig, med en kanal som "hovedkanal", og så var der tre kanaler ude i siden som skidtedes til at blive opdateret hver 10/20/30 sekund.) så kan man se 4 sportskanaler samtidig. NICE! Den er desværre stået af nu, og jeg vil derfor gerne lede efter noget andet der kan det samme. men jeg kan ikke umiddelbart finde skærme som gør sig i PIP (picture-in-picture) hvor to kanaler kan ses på samme tid. jeg mener at have set det på mega dyre skærme for ikke så lang tid siden, f.eks Loewe, men det er helt ude af proportioner hvad angår pris. er der virkelig ikke andre der kan dette? Jeg ønsker IKKE flere bokse og skrammel der bare står og ser mega grimt ud. så det skal være indbygget i skærmen. håber virkelig i kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke særligt mange. Der er ikke mange der bruger det og da tv helst skal sælges så billigt som muligt, så er det sådan en ting der spares væk, idet det sjældent er en salgsparameter. Klaus |
|
![]() |
|
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det var jo også det jeg tænkte, men det er godt nok ærgeligt når jeg har været super glad for funktionen i alle disse år.... øv bøv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |