recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm min 42"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladskærm min 42"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hello Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hello Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm min 42"
    Sendt: 24-Januar-2012 kl. 14:43

Jeg har med interesse læst mange gode indlæg/test - men har brug for både objekttiv som subjektiv input.

Jeg står overfor udskiftning af vores ældre Plasma skærm i stuen - som er en 37" Panasonic, og max opløsning er 1024*768.

Jeg har lidt kriterier til det nye TV - min 42" - og skal bruges til TV (yousee), PS3 samt DVD/Bluray.

Til infor kan nævnes, at vi sider 4 meter fra TV'et.

Jeg har lagt et budget som ikke skal overskrides max 8.000 kr - umiddelbart er internet tv / 3 D ikke et must, idet internet apps i PS3 såsom Netflix fungere helt fint. 46" er det max, som Konen kan overtales tilWink.

Jeg har fundet 2 Sony modeller 46" KDL46HX720 eller KDLEX724 - som jeg begge har set live, med en føring til HX modellen. Derudover er der naturligvis Panasonic PlasmaTX-P46G30Y.

Er der andre gode alternativer fx LG  - det er lidt af en jungel Dead

Til top
DavidHimself Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DavidHimself Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 14:59
Personlig ville jeg helt klart gå efter G30Y'eren i 50" eller der omkring.
Passer på budgettet - og intet (efter min mening) kommer i nærheden i den klasse! Designet kan man diskutere, men på billedkvalitet slår den alt :)
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 666
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 15:41
Den fås jo heldigvis også som 46", hvis fruen ikke kan overtales til større. Alternativt kan du købe 50" modellen og bede leverandøren om at skrive 46" på kassen. Hun opdager det aldrig :-)

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu