|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 14:37 |
|
Hejsa! Det er på tide at få adgang til at se voksen-TV i stuen! Så jeg er i markedet for et TV med DVD til junior på 2 år i sit eget værelse og så er det jeg kommer til spørgsmålene... Han er jo en pilfinger af guds nåde og det er komplet umuligt at få ham til at holde labberne fra skærmen så jeg har brug for et med en bekyttelses glasplade eller lignende som er nem at rengøre. Derudover må det gerne være af en type som han har svært ved at sabotere da alle knapper naturligvis skal trykkes og drejes på når han har fundet ud af hvor de er... Har I nogle gode idéer ??
|
||
![]() |
||
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
Hæng den op i loftet.... Eller ihvertfald højt på væggen og derefter vinkle den nedad....
|
||
truehorses
LG50PS7000 |
||
![]() |
||
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Tak for svare men vi vil helst have den i børnehøjde og så investere i et apperat, der kan klare mosten... |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ellers køb det allerbilligste. Der er alligevel ingen elektronik der kan holde til børne pilfingre. Med mindre du sætter et gitter foran lige som i fængslerne
![]() ![]() |
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Tror at jeg vil give Kampus ret. Køb et billigt tv, sådan at i ikke mister det store, hvis det går i stykker.
Et eksempel kunne være et billigt tv, evt. hvis i kunne få fingrene i et af Pana's forgangne modeller, eks. Pana 40PX80 Jeg kender ikke nogle fladskærme med en glas/gennemsigtig plade foran selve skærmen. (Ved at en Imac har det, men det hjælper vist ikke ![]() Ps. pas på med at have det stående på en reol hvor barnet kan nå det... Fladskærm dræber |
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
![]() |
|
et 42" til børneværelset??? - jeg tror nu nok jeg kan klare mig med et 19" Okay... vi glemmer det med glasset et øjeblik... er der nogen hvor alle betjeningsknapper er gemt på en sådan måde at man kan forhindre ivrig eksperimentering af små børnefingre ?? |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Hvad med at tape knapperne til?
Tror ikke du finder et med knapperne gemt helt. Jeg ved dog at Sony har haft placeret deres knapper i toppen så vidt jeg husker - men hvis det var mig, ville jeg købe et prosonic i bilka. |
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Ahh, hva mener du? De skal jo præges i en tidlig alder ![]() ![]() ![]() Ej pjat, havde helt glemt at det skulle stå i et børneværelse. Om det vil hjælpe at tape knapperne til ved jeg ikk, så piller barnet jo bare i det og kan måske komme til at putte det i munden, og hvad ellers de små terrorister kan finde på ![]() ![]() |
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Grotesk ide at 2 årige skal have fjernsyn på værelset efter min mening! Men det er selvfølgelig den nemme løsning..... Men bortset fra det, ville jeg gå efter noget billigt, eks., viewpia med indb. dvd. Så kan man jo forsøge at dække de mest følsomme dele med tape etc. |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ved ikke om du selv har børn men jeg skal garantere dig for at man kan få brug for et pusterum for de små terrorister engang imellem... også gerne uden at man selv skal give afkald på TV-avisen eller andet interessant.... Men det er sikkert mere politisk korrekt at opdrage et barn til ikke at se fjernsyn overhovedet... |
||
![]() |
||
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Selvom det ikke er et svar på trådstarters spørgsmål, så må jeg også give thor-thor ret. Børn skal lege (eller arbejde
![]() ![]() Selvom jeg godt ved hvor udmattende de kan gøre en de små djævle ![]() /Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |