|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hæ hæ.... det var da noget, der kunne få folk op af stolene. Det er da muligt at mit spørgsmål kunne læses som om at vi bare ville have junior af vejen for at få lidt fred men det er ingelunde tilfældet. Når man som vi bor i en 3 værelses lejlighed med kun et TV i stuen så er det bare nogen gange lidt enerverende at være tvangsindlagt til Teletubbies Jeg tror ikke der er mange familier, der har mere kvalitetstid med deres barn/børn end vi har så der er ingen grund til hverken bekymring eller fordømmelse på den front. Vi der bor i lejlighed har ikke muligheden for bare at lukke børnene ud i haven og lade dem passe sig selv men er meget ude med børnene og opleve ting sammen med dem.... men det var ikke det som denne tråd skulle handle om vel ? Anyway... jeg tror løsningen på vores lille problem bliver en lille billig 19" med DVD som kan flyttes rundt så han både kan bruge den på sit værelse eller sidde i stuen sammen med os og se sine foretrukne programmer... Tak for de velmente svar og til moralisterne derude... fej lige for jeres egen dør først inden I udtaler jer om noget i ikke ved et klap om
|
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Så kunne du jo havde skrevet alt det i din trådstart, så vi viste du var en god far
![]() ![]() Ja så vil jeg også tilslutte mig et Medion fra Aldi.. Og nu du siger Teletubbies.... ![]() Redigeret af RuzzFrog - 03-Juni-2009 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Flytte rundt på ? Lyder farligt. Det burde hænges fast på væggen, så der ingen uheld sker.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Pas nu på med at nævne Teletubbies... Nu begynder moralisterne vel at komme med dommedagsprofetier om at din søn bliver homo
![]() http://sumptuous.wordpress.com/2007/05/30/are-the-teletubbie s-gay/ |
|
![]() |
|
Platon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
KingDom.... den kommer bare til at stå på gulvet så det skal nok gå.... Strange.... ja ham Tinky-drengen har lige lovligt løse håndled og et fesent fashion statement
Redigeret af Platon - 03-Juni-2009 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Dørtrinnet er velfejet... Ville eventuelt checke her: http://www.viewpia.dk/shop/frontpage.html Der er flere med indbygget DVD fra omkring 1700kr Ps. det kan godt være at der gik lidt rigeligt OT i den, men synes egentlig at tonen var stille og rolig, måske lige bortset fra et par enkelte deltagere.. Redigeret af thor-thor - 03-Juni-2009 kl. 11:39 |
|
![]() |
|
movieguy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Hvad med et af de hannespre fjernsyn? de laver dem jo med både elefant pynt og andet gøjl... |
|
Pioneer 5090h
Pioneer rcs-lx60d Apple TV 160 gb Xbox360 m.HD-DVD drev PS3 60GB Wii HD-selector m. harddisk |
|
![]() |
|
![]() |
De er meget søde men for små, for dyre og uden DVD.... |
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Hvis du kigger på side 36/37 i Bilka avisen, så er der et 19" tv. med dvd til 1949, og et 23" til
2449 med dvd afspiller i... Det ville jeg no vælge, hvis det var mig. Bilka Vil ikke komme med en moralprædiken, da jeg ikke selv har børn, og i realiteten ikke aner hvad jeg snakker om ![]() at være mand, ved at se Bubber, end ved at se Teletubbies ![]() ![]() Men smut du i Bilka og se på de forskellige apparater med dvd afspiller i ![]() |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Skæg du nævner Bubber, hørte fra en bekendt at han var meget skuffet over i et for nyligt sendt program om de indsattes hverdag, ikke måtte tilbringe natten med et par hårde kriminelle uden kamera. Det kalder jeg da at være en mand.... eller hmmmn er der noget jeg har misforstået ![]() ![]() ![]() Ps, har faktisk fået at vide at han er lidt belastende at arbejde sammen med, men det er en helt anden historie... og som jeg ikke ved om er rigtig eller ej. |
|
![]() |
|
![]() |
Nogen, der synes om danske Amitech ? Det fås rigtigt billigt - især hvis man ikke har brug for Mpeg4.... |
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |