|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
pedro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 24-Marts-2007 kl. 11:20 |
|
hvad skærm skal man vælge
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det kommer an på, hvad du skal bruge den til? TV, DVD, Videospil, HTPC? Plasma giver det bedste billede, men er ikke at anbefale til folk der spiller videospil i mange timer hver dag. Redigeret af Sandal - 24-Marts-2007 kl. 11:24 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
pedro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
det skal bruges til tv, dvd og lidt video spil
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Så vil jeg anbefale dig at købe et Panasonic PX70. Du kan i denne tråd læse, hvor andre har købt deres og hvad de har givet for det: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22094 Redigeret af Sandal - 24-Marts-2007 kl. 11:46 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
sandal: du skriver plasma ikke anbefales til en som spiller mange timer om dagen,, hvor mange timer snakker du om her? ren nysgerrighed
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er sgu svært at sige. Jeg har ikke selv erfaring med at spille på min plasmaskærm, men efter hvad andre siger, så kan plasma godt benyttes til spil, men mange timer med statiske elementer på en plasmaskærm er ikke godt, da dette kan medføre burn-in. |
||
|
||
![]() |
||
sebbe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
|
synes bare det er irriterende når nogen siger "mange timer" da det er meget forskelligt fra person til person hvad mange timer er. så noget mere konkret?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan ikke give dig noget objektivt korrekt antal, men jeg ville holde mig fra at spille mere end 3 timer af gangen, men har umiddelbart ikke ret meget at have det i. Det er blot hvad min intension siger mig. Redigeret af Sandal - 24-Marts-2007 kl. 22:09 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
okay
![]() |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Kan man? Konen derimod kan sidde hele dagen hvis jeg ikke sparker til hende... |
||
![]() |
||
agupma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Så ganske ret... Har brugt over 120 timer på det... så det med at "give op" efter 30 min, det holder ikke, hvis man er spil'o'man :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |