recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærm til sommerhus ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladskærm til sommerhus ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærm til sommerhus ?
    Sendt: 19-April-2015 kl. 09:12
Ønske:
Udbyder Boxer
Lokale: lyst rum

ca. 48"
2 tunere
Wifi / Netflix
Bruges 6 uger/år

Hvad anbefaler i ?

Er ikke på jagt efter det dyreste ...om i forstår

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 13:18
Lad høre

Skal købe et i denne uge
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 13:24
Hvis der skal 2 kortlæser til de 2 tuner er det vel kun Panasonic, der har det på nuværende tidspunkt.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 14:16
2 tunere løber op i pris.

kr. 7.999,- for denne Full-HD-skærm, der, ifølge dette link under alle specifikationer et stykke nede på siden,

http://www.panasonic.com/dk/consumer/viera-tv/fhdoghd/tx-47as750e.html

har 2 "CI (Common Interface) 2 (CI Plus, version 1.3)" Citat fra link.

Priser på tv: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2970385/TV/Panasonic-Viera-TX-47AS750E-Sammenlign-Priser

Til samme pris har man i øvrigt tidligere kunnet få 4K eller UHD-tvet Sony  KD-55X8505BAE. Det koster i dag knapt 11.000 ved Fona. Det har også dobbelt tuner. Det har også været i 49" til ca. 8.000 kr., men det synes ikke at være på lager mere.

Om Sony-tvet har dobbelt indgang for CI+ (Common Interface), fremgår ikke af specifikationerne på Sony's hjemmeside.

Mvh. Jørgensen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Hvis der skal 2 kortlæser til de 2 tuner er det vel kun Panasonic, der har det på nuværende tidspunkt.

Inden længe får Jeg YouSee kabel tv (jeg vil ikke eje deres box)
Det er derfor jeg søger en skærm med dob.tuner
Ved ikke om det er lettere en med Boxer ?
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Hvis du kun skal have en standard tv-pakke på kabel er det ikke nødvendigt med kortlæser, så da er der flere muligheder, fx fra Samsung. Men det er kun de dyre modeller, der har 2 tuner.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 17:02

Oprindeligt skrevet af E.Larsen E.Larsen skrev:

Hvis du kun skal have en standard tv-pakke på kabel er det ikke nødvendigt med kortlæser, så da er der flere muligheder, fx fra Samsung. Men det er kun de dyre modeller, der har 2 tuner.

Hvorfor mon prisen stiger så voldsom p.g.a 2 tunere ?

Har det noget med salg af bokse at gøre ????
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu