|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Hjælp mig lige engang omkring min svigermor: http://www.jaman.dk/product.asp?product=185&sub=1 Følgende Tv har jo okay spec, men det skal være med sølv ramme omkring, hun ønsker ikke lyset skal kunne genskinne og kan ikke li den er sort omkring, hends budget lægger nok på maks 10 tkr på 32 tommer, sony/philips er nok at fortrække og en dvb-t tuner da hun har stofa i løgstør hvor hun kun kan få dr, dr2 og tv2 digitalt via deres antenne med en dvb-t tuner |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Er du sikker på at det er DVB-T og ikke DVB-C, når der er tale om et Stofa kabelnet? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Så kan vi tilbyde modtagelse af de danske digitale programmer, DR1, DR2 og TV2. Modtagelse kræver at dit TV har en DVB-T tuner eller at du har en ekstern DVB-T receiver. Programmerne ligger på kanal 66 - 831MHz. Tal evt. med din radio/TV leverandør for nærmere detaljer.
|
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Okay, jamen så vil jeg, da jeg ikke forventer at din svigermor hverken er "Hifi el. TV nørd". Det er et flot og enkelt TV, men indbygget "DVB-T tuner". Og det har en rigtig flot dæmpet "Sølvgrå" farve... Det vil helt sikkert tilfredsstille din svigermor, og som du ser, er det billigt hos Expert lige nu. Redigeret af Pokerface - 18-November-2006 kl. 19:10 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Og findes dette også i 32 tommer? svar fundet selv.. Redigeret af glade - 18-November-2006 kl. 19:31 |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Hov.. Nå ja, det var så lige en lille smutter, mente nemlig ikke at prisen på 32" var nået at blive hævet, efter tilbudet der kørte forleden, så jeg kiggede åbenbart ikke ordentligt efter, da jeg linkede. Men jeg ved, at det flere andre steder stadig er på tilbud til lige under 9000 kr. for et 32", så prøv at søge lidt efter det. Tilføjet efterfølgende. Men kan svigermor, skaffe yderligere 500 kr. altså ialt 10.499 kr. så tør jeg absolut godt anbefale hende et JVC LT-32X70... Med dette synes jeg hun virkelig får en "topmodel" til en rigtig god pris, og så nok noget der nok ligner klassens bedste lyd. God lyd er ellers ikke lige er det fladskærme er mest kendt for, snarere det modsatte. Men se evt. et af modellerne (i sølv) her: Det er dette jeg selv har, og er meget glad for: Redigeret af Pokerface - 18-November-2006 kl. 22:56 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Hvorfor skriver du egentlig i denne tråd????? Den omhandler jo forældre og ikke svigermødre? |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hej Må man slet ikke lægee et plasma ned under transport, eller sadan skråt over ned hen over nogle sæder?
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Plasma skærme går ikke i stykker af at lægge ned, problemet opstår hvis de får et stød mens de ligger ned fordi så kan panelet flække. Jeg synes ikke det lyder betryggende at havde det liggende skråt hen over nogle sæder.
|
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
ok tak. det vil jo heller ikke lige være så godt.
|
|
![]() |
|
latz69 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
[QUOTE=Naiera] [QUOTE=Pedefup] Langt under 12k ?? Kan kun finde det - dvs TH37PV60EH - til 11.599,-... Hvor finder du TH37PV60EH til langt under 12k Naiera ?? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Prisen er ikke langt under længere, kun 112,- under. Den er lige røget op med 200,-.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |