|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ivanovic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2006 Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 04-September-2006 kl. 21:31 |
Hej Alle, Jeg overvejer at købe følgende fladskærms tv Samsung LE-32R71B http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198644 Der er dog en lille ulempe, og det er at det ikke kan hænge helt ind til væggen. Er der et andet fjernsyn I kan anbefale til max. 10.000 som er lige så godt eller bedre. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle,
Er der virkelig ingen der kan hjælpe med spørgsmålet? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej ivanovic - jeg kan ikke hjælpe dig med bedømmelse af LCD-tv´et, men fraråde dig at købet det ved prixmania.com, som jo er den billigste leverandør på den hjemmeside du linker til. Men gå dog ud og kig på det et eller andet sted, og bedøm selv om du er tilfreds med billedet. Hvis du er heldig finder du måske noget der er bedre til nogenlunde samme pris. God fornøjelse med valget |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej, Jamen problemmet er jo når man tager ud og ser på fladskærme at de ikke er tilsluttet et almindeligt antenne kabel og derfor er det svært at bedømme derfor søgte jeg lidt hjælp her. Ps. Ved godt at man skal holde sig fra pixmania. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej igen ivanovic, jamen så aftal med den leverandør du vælger, at du forudsætter at du får det hjem på prøve - det kan godt lade sig gøre. Jeg mener under alle omstændigheder, at du har returret - så bare på med vanten
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |