recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fladskærms TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFladskærms TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hazebaze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Fladskærms TV
    Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 12:34

Hej,

Jeg har siddet og kigget diverse sider igennem for at finde et TV, som matchede mine behov. Indtil videre har jeg fundet dette: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/WLE32B355_(Wupti1) .html

Er der nogle som har erfaringer med dette?

Det er vigtigt for mig, at det er HD ready, har DVB-T/C Tuner, har MPEG4 og er mindst 32". Jeg kan heller ikke rigtig bestemme mig for, om det skal være LCD eller plasma. Mit max. budget er 2.500,', men det må dog meget gerne være billigere(!!!), da jeg er fattig studerende. Jeg skal bl.a. bruge det til en PS3, som jeg heller ikke har købt endnu. Hvis I kender et billigt sted for sådan en, må I også hellere end gerne linke.

Hvis der er en, som har et bedre tilbud end dette, så må I meget gerne sige til :)

Generel rådgivning tager jeg også imod med åbne arme.

På forhånd tak.

Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 21:54
Til kr. 2.500 er det svært, synes jeg.

Dit forslag er en indstigningsmodel i 3-serien. Samsung LE32B450 har i en periode været svær at finde under kr. 3.300-3.400 incl. levering, men er tidligere set lige under kr. 3.000. I tiden er den at se bl.a. i Kvickly xtra, der af og til har den på bud til kr. 3,495,-

Så har du tid til at vente, kunne det jo være, den dukkede op igen under de kr. 3.000. Den har fået en pæn test her.

Edit: Smed et link til pricerunner.dk med 32" under kr. 3.000, men når man har fået filtreret kravene, så der kun er 4 tv tilbage, så har de kun DVB-T og formentlig kun MPEG 2, er lidt usikker på en Panasonic LCD, så det har jeg lige fjernet igen.

Men god jagt til dig.

Mvh. Jørgensen

Redigeret af Jørgensen - 16-Oktober-2009 kl. 22:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu