|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Ja ok det er så også fair nok, men jeg vil jo argumentere for at den meget hurtig kan gå hen og blive for sløv, 2,4 f.eks. koster ikke ret meget mere og har altså 30%+ ydelse på clockeffekten bare, plus den leveres med 4mb cache istedet for kun 2mb på 1.8. Men ja jeg er enig i dagens danmark er 1.8 nok. |
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Sarchasmo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Bundkort: Hvad med P5K Deluxe Wifi-AP? RAM: Hvad med lidt hurtigere RAM? F.eks. Crucial Ballistix PC2-8000 (1000 MHz) Strømforsyning: Er Seasonic ikke noget af det bedste man kan få? DVD: Har set et par steder der anbefaler Asus 1814BLT (her) eller at bruge Nero Drivespeed. Tuner: Jeg har læst så mange modstridende historier om PVR500. Mange er vildt glade for det, en del har haft problemer med det og af dem har nogle fået problemerne løst og andre har ikke. Jeg tror det er et glimrende kort. Det kan være, at jeg skal købe Kandersens kort, for jeg regner faktisk med at købe sådan et i den nærmeste fremtid. Dital tuner: Jeg synes det er for tidligt at spilde tid og penge på, så længe der kun er 4 kanaler. Og jaja man kan købe Selector og kortlæser osv, men alligevel. Jeg synes det ser meget fornuftigt ud, så held og lykke med det. Glæder mig til at se den endelige liste, da den vist kommer til at ligne det jeg er tæt på at købe MVH /S. |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() |
Hej jeg bringer denne ældre tråd op igen da jeg faktisk aldrig fik købt noen HTPC dengang, da jeg desværre fik brug pengene et andet sted Og da jeg er ret sikker på at der er kommet noget bedre eller ihvertfald noget smartere end mit daværende setup, så ønsker jeg igen jeres ekspertise :) Jeg vil forsøge at gøre det så nemt som muligt for jer at hjælpe mig ved at skrive de minimumskrav jeg har til min HTPC Krav til min HTPC: - Afspilning af MP3 musik fra HTPC over mit hjemmebiosetup - Afspilning af Bluray - Visning af Diasshow af mine digitale billeder - Se TV i den bedstmulige kvalitet (har TDC KabelTV med en Sagem60) - Optage TV (skal kunne erstatte min nuværende Harddiskoptager) - Brænde CD & DVD - kabinetet skal helst ikke fylde være større end 440 x 384 x 160 mm Dette er ikke et absoulut krav, men mere et ønske :) - Jeg vil gerne kunne overføre data til og fra min Stationære trådløst, hvis dette er muligt Min HTPC skal køre sammen med følgende udstyr: TV: LG 42PM1MA som har følgende tilsutninger: 1 x HDMI / 1 x Komponent Video / 1 x Komposit Video / 4 x RCA / 2 x RGB / 3 x S-Video / 2 x SCART / 2 x VGA Reciver: Marantz SR5001 som har følgende tilslutninger VIDEO: Composite In/Out 4/2 S-video In/Out 4/2 Component In/Out 3/2 gold plated In/Out DVi-D In/Out 2/1 (HDMI1.1) Multiroom Video Out AUDIO: Analogue In/Out 7/3 Digital Optical In/Out 3/1 Digital Coaxial In/Out 2/1 Gold plated In/Out Preamp Out 7.1 Main Amp in Multichannel Input 7.1 Jeg håber i kan hjælpe mig med at lave en indkøbsseddel til min nye HTPC |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Hej igen Flarup
vil bare lige opdatere dig på cpu siden, der kommer nye core2duo cpu'ere i denne måned (nok først i butikkerne i februar), som både er hurtigere, billgere og bruger væsentlig mindre strøm i idle mode. eneste pris jeg lige har hørt er den nye T8400 som er en 3,0ghz dual kerne cpu, som skulle prissættes omkring 1300,-!!! yderst fair pris hvis du spørger mig. ram priserne er pt totalt i bund. 2x1gb ddr2.800 ram kan fås til omkring 6-700 kroner. Redigeret af Bygone - 09-Januar-2008 kl. 10:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |