recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flash på ipad 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlash på ipad 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Direkte link til dette indlæg Emne: Flash på ipad 2
    Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 08:27
Hej
jeg kan se at Ipad 2 ikke officielt understøtter flash. Men så vil jeg lige høre, om der er nogen der har prøvet med alternative løsninger. Sagen er, at jeg snart køber en tablet, som vil blive benyttet af alle i familien. Problemet er, at jeg gerne vil have mulighed for at benytte dr Oline, Dr.nu og Dr Bonanza. Jeg kan jo altid bare købe et Android altenativ, men jeg vil ikke helt afskrive Ipad. Jeg har ikke så store erfaringer med Apple, da jeg normalt selv bruger Android. Men i dette tilfælde vil det være min kone der kommer til at bruge den mest.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 09:31
Flash er uddøende, og Apple kommer aldrig til at understøtte det i sin nuværende form på iDevices.

Hvis Flash er et must, så køb Android eller jailbreak. Der er også rygter om at DR - som de fleste andre seriøse medier - er på vej med HTML5 understøttelse. Se bl.a. her: http://www.dr.dk/betalab/2010/07/14/dr-nu-pa-ipad/
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Flash er uddøende, og Apple kommer aldrig til at understøtte det i sin nuværende form på iDevices.

Hvis Flash er et must, så køb Android eller jailbreak. Der er også rygter om at DR - som de fleste andre seriøse medier - er på vej med HTML5 understøttelse. Se bl.a. her: http://www.dr.dk/betalab/2010/07/14/dr-nu-pa-ipad/

Selv med jailbreak er flash ikke understøttet på Apple devices.
/Peter
Til top
Mackey Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2011
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 08:29
Mener der er en browser-app på Apple Store der kan køre flash.
Kan bare ikke huske hvad den hedder :(
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Selv med jailbreak er flash ikke understøttet på Apple devices.

Hvad med 'Frash'?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu