recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - flash player - Asus Transformer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flash player - Asus Transformer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: flash player - Asus Transformer
    Sendt: 22-August-2012 kl. 08:56
il gerne have adobe flash player 11.1 på en ny 
 Asus Transformer Pad Infinity TF700T - men den er væk fra android marked nu. Men jeg har den jo som backup på min android telefon, kan jeg få den over på Transformer på en eller anden måde ?

Nils
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 10:20
Det er slut med opdateringer af Flash Player på mobile enheder. Adobe lukkede definitivt for det i sidste uge.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 10:44
Ja, men derfor kan man alligevel stadig installere flash manuelt - det er blot en apk fil som installeres fra hukommelseskortet efter man i settings har aktiveret tilladelse til at installere apk filer (man kan slå det fra igen bagefter)

Den nyeste flash.apk kan hentes flere steder på nettet, men hvis man er usikker ved at hente den og man allerede har den installeret eks. på sin mobil, så kan man tage en backup af apk'en fra ens mobil istedet.

Hent ES File explorer fra Google play, start den og vælg program manager fra menuen, find flash på listen over installerede programmer, klik og hold på den og vælg backup fra menulisten der fremkommer. Herefter gemmes flash.apk i en backup folder på SD kortet. Flyt denne flash.apk til din tablet, aktiver installation fra ukendte kilder i settings, vælg din flash.apk med en fil browser på din tablet og installer den. Gå herefter tilbage til settings igen og deaktiver installation fra ukendte kilder.

Hvis du vil hente den på nettet er her et link

https://rapidshare.com/files/3341629990/Adobe_Flash_Player_11.1.apk
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 12:06
Benyt altid det officielle link:

Archived Flash Player Versions.

Søg efter "Android" på den side, så kan du downloade den seneste officielle version fra deres egen hjemmeside...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
cbw76 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2009
Sted: Nordøst Fyn
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cbw76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 23:19

Jeg er ved at købe en Transformer Pad TF300T til min datter, men hun spiller en del spil der kræver Adobe Flash.

Jeg vil helst ikke købe den hvis spillene ikke kan afvikles (jeg ved godt at fra android 4.1 (Jelly Bean) understøttes flash ikke mere, men kender også genvejen til at få det på alligevel). Men det kan være at det alligevel ikke er nok til at kunne afvikle flash spillet.

Jeg vil derfor høre om nogen har mulighed for at gå ind på moviestarplanet.dk og friv.com, og se hvad siderne siger, da de kræver Adobe Flash.

Især movieatarplanet er vigtig. Der findes allerede en android app til spillet, men funktionaliteten er begrænset i forhold til når det spilles via en browser. Jeg er derfor interesseret i at vide om spillet kan køre i browseren eller om den beder dig om at hente en Appen.

Mvh.
Christian
CBW
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu