|
flash player - Asus Transformer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2012 kl. 08:56 |
il gerne have adobe flash player 11.1 på en ny Asus Transformer Pad Infinity TF700T - men den er væk fra android marked nu. Men jeg har den jo som backup på min android telefon, kan jeg få den over på Transformer på en eller anden måde ? Nils
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er slut med opdateringer af Flash Player på mobile enheder. Adobe lukkede definitivt for det i sidste uge.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Ja, men derfor kan man alligevel stadig installere flash manuelt - det er blot en apk fil som installeres fra hukommelseskortet efter man i settings har aktiveret tilladelse til at installere apk filer (man kan slå det fra igen bagefter)
Den nyeste flash.apk kan hentes flere steder på nettet, men hvis man er usikker ved at hente den og man allerede har den installeret eks. på sin mobil, så kan man tage en backup af apk'en fra ens mobil istedet. Hent ES File explorer fra Google play, start den og vælg program manager fra menuen, find flash på listen over installerede programmer, klik og hold på den og vælg backup fra menulisten der fremkommer. Herefter gemmes flash.apk i en backup folder på SD kortet. Flyt denne flash.apk til din tablet, aktiver installation fra ukendte kilder i settings, vælg din flash.apk med en fil browser på din tablet og installer den. Gå herefter tilbage til settings igen og deaktiver installation fra ukendte kilder. Hvis du vil hente den på nettet er her et link https://rapidshare.com/files/3341629990/Adobe_Flash_Player_11.1.apk |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Benyt altid det officielle link:
Archived Flash Player Versions. Søg efter "Android" på den side, så kan du downloade den seneste officielle version fra deres egen hjemmeside... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
cbw76 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2009 Sted: Nordøst Fyn Status: Offline Point: 22 |
Jeg er ved at købe en Transformer Pad TF300T til min datter, men hun spiller en del spil der kræver Adobe Flash. Jeg vil helst ikke købe den hvis spillene ikke kan afvikles (jeg ved godt at fra android 4.1 (Jelly Bean) understøttes flash ikke mere, men kender også genvejen til at få det på alligevel). Men det kan være at det alligevel ikke er nok til at kunne afvikle flash spillet. Jeg vil derfor høre om nogen har mulighed for at gå ind på moviestarplanet.dk og friv.com, og se hvad siderne siger, da de kræver Adobe Flash. Især movieatarplanet er vigtig. Der findes allerede en android app til spillet, men funktionaliteten er begrænset i forhold til når det spilles via en browser. Jeg er derfor interesseret i at vide om spillet kan køre i browseren eller om den beder dig om at hente en Appen. Mvh. Christian |
|
CBW
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |