|
Flash player og windows 8 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2013 kl. 11:13 |
|
Hej
Jeg har lidt problemer med at min flash player stopper efter ca 10sek
jeg har søgt lidt på nettet og kan se der er problemer med flash og win8
men kan ikke lige se hvad man kan gøre for at løse problemet
nogle der kan hjælpe?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej har aldrig haft problemer, og jeg sidder på tre win 8
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
T-Duck
jig sidder på en 4G forbindelse http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobil/daekning/status-paa-driften/
kan være den kommer i vinkel når de for rettet fejlen
![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
NU jeg sur
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
|
Ja det kan være. Har du prøvet på andre forbindels
|
||
![]() |
||
|
jeg har lige prøvet 3G der kan den ikke oprette forbindelse |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
nu har de udskudt fejlretning med et døgn mere det sku da ringet |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
det viste sig min 100gb var opbrugt.
men efter jeg igen har fået fuldt båndbrede er problemet der inu jeg har prøvet at køre youtube på andre maskine hvor afspilning også stopper. |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Hvad er det for en maskine? Du har
|
||
![]() |
||
|
somsagt så har jeg prøvet flere maskine på mit netværk. men underligt nok så køre det fint nu
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
Sært
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
ER det nu også sært? Er der kommet en opdatering til Flashplayer, som kan have rettet en evt. fejl i playeren?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |