|
Flash Player på Smart TV? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2016 kl. 21:25 |
|
Havde regnet med at se DR Dokumentaren: Livet ifølge Anton, via min Firefox browser på TV'et. Men der kræves Adobe Flash Player for at afspille programmet, og det vil TV'et ikke downloade.
Er det no go at se programmer fra DR så? |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dit tv burde have Hbb TV, hvor du kan se DR TV ved at trykke på den røde knap, når du er på en DR kanal.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Okay, ja det har det da vist
![]() ![]() |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
Flash dør. alle finder i dag løsninger på måder som ikke kræver flash eller endnu være silverlight (Microsofts udgave)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
![]() ![]() ![]() Det er ikke sådan når man kommer fra et antikt TV-apparat... ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Arh, jeg har da en Triax box med hbb TV, men har ikke benyttet det, da det skal kables. Nu har jeg så funktionen indbygget i TV'et, som har wifi. Det er en del lettere at benytte så. TV'et kommer selv op med en oplysningsbox med (DR TV start rød prik) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |