recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - flatpanels.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flatpanels.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: flatpanels.dk
    Sendt: 02-April-2025 kl. 14:20
Kan nogen af jer komme ind på flatpanels.dk? Hvis ikke, hvad ser der med hjemmesiden?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2025 kl. 14:25
Den har virket hele dagen for mig...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2025 kl. 14:29
Vi har ikke registreret nogen nedetid. Hvilken browser bruger du og får du en fejlmelding?
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2025 kl. 15:41
Heller ingen problemer har via Safari
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2016
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2025 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Kan nogen af jer komme ind på flatpanels.dk? Hvis ikke, hvad ser der med hjemmesiden?

Jeg oplevede at jeg ikke kunne komme på i går aftes her fra arbejdets ISP, men det kan jeg fint igen i dag. (er på arbejde igen nu)
PC:9800X3D,RTX 5090 OC,32GB DDR5@6K-CL30,48" LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2025 kl. 17:03
Det kan MÅSKE skyldes samme problem, som jeg oplever med E-boks lige nu... Jeg skulle bruge Nyt incognito-vindue - så virker det. Har det været prøvet med flatpanels.dk?

Altså, et browser-problem, hvor det IKKE hjælper at slette browserdata... Snarere nok en opdatering af browseren, som ikke var HELT i orden.

Redigeret af mnielsen - 02-April-2025 kl. 17:06
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 07:33
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Vi har ikke registreret nogen nedetid. Hvilken browser bruger du og får du en fejlmelding?
Jeg bruger Microsoft Edge på min laptop og kan heller ikke i dag komme på flatpanels.dk. Der sker ganske enkelt ingenting. Browseren prøver at få kontakt til hjemmesiden, men intet.

Der er ingen problemer via iphone eller tablet.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 08:03
Jeg har tjekket i vores ende og der er ikke umiddelbart problemer med server, DNS eller andet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 08:36
Windows 11 laptop med Firefox - ingen problemer....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 10:01
Tjekket med iphone ipad windows10   windows11

Chrome, Firefox

Arbejds PC
Hjemme PC

Alt meldes ok
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 10:03
iPad 10 med iOS 18.3.2 ingen problemer med flatpanels.dk
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu