|
Flatpanels login |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
100 % enig med hopgreve!
Ja! Og Cache er slettet. Jeg får stadig det billede vist ovenfor. Browseren er Chrome.
Må køre en system oprydning i weekenden. |
|||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Hvis du laver en hard-refresh, så vil du se, at problemet ikke er der. Det er lokalt på din maskine, at problemet opstår. Du kan eventuelt overbevise dig selv ved at forsøge i et inkognito-vindue.
Redigeret af Torben Rasmussen - 04-December-2018 kl. 12:36 |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
||
har slettet historik og genstartet, kan heller ikke logge ind på mobil
.
på pc er det nu iorden Redigeret af karula - 04-December-2018 kl. 14:21 |
|||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|||
![]() |
|||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
||
Virker fint for mig med Chrome
|
|||
![]() |
|||
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
||
Jeg fik samme re-direct i Chrome (http://plex.5o.dk:8181/).
Virker i IE og i Chrome efter nulstilling / clear cache. Men har det ramt bredt er der nok mange der ikke lige kommer ind. Man tænker ikke straks (som almindelig dødelig) at man skal cleare en cache. Og den redirect virker sgu mistænksom.
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Vores server hoster en række andre sites og fejlen skyldtes, at requests på FP.dk blev smidt videre i config-filerne på serveren pga. noget bøvl med SSL/HTTPS-certifikatet. Når først jeres browser har cachet den forkerte side, så er den svær at fikse i vores ende. Force-refresh burde dog også kunne rette det (CTRL+F5 i Chrome).
Redigeret af Torben Rasmussen - 05-December-2018 kl. 12:45 |
|||
|
|||
![]() |
|||
BehnReady ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
||
Det er svært for folk at force-refreshe når man med det samme bliver smidt videre til plex.5o.dk ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg klarede det på en af mine enheder.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
||
Nemlig! Jeg var dog heldig at få en Forum notifikation og den control-flashede jeg og nu virker det igen-
|
|||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
||
Jeg har slettet cache flere gange i Firefox. Kun hvis jeg går i developer mode og slår HTTP-cache fra får jeg lov til at komme ind.
Redigeret af Naiera - 10-December-2018 kl. 14:11 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
||
![]() Redigeret af Naiera - 09-December-2018 kl. 04:09 |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4661 |
||
Virker det stadig inke, Naiera?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |