|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
hautho ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 27-Maj-2009 kl. 11:04 |
||
Er der nogen der kender til dette TV som virker til at være et yderst fornuftigt køb til kun kr. 4499,- i Fleggard Er der nogen ting, teknisk set, man skal være opmærksom på når man køber det i tyskland. Virker alle funktioner som dvb-t dvb-c i danmark eller er nogen ting målrettet til et andet land? Håber der er nogen der ved noget om dette tv Redigeret af hautho - 27-Maj-2009 kl. 11:04 |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Oftes vil et parallelimporteret Tv ikke have følgende goder. http://www.fona.dk/default.aspx?m=4&i=169&pi=14& pr=1 Prisen fejler intet. Man får meget for pengene, men igen det kunne godt betale sig at spare op og købe noget bedre. Redigeret af vasif - 27-Maj-2009 kl. 11:25 |
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Se denne tråd: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=10999
Ofte så kan du købe et tv billigere i en tysk webshop og så evt. købe en tillægsforsikring a la Securator, så du slipper for problemer hvis tv'et går i stykker... Et ok alternativ.. |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
har du tænkt dig og se mange blu-ray, for den har ikke 1080p/24. Noget jeg ikke kunne med uden ordentlig 24P.
Redigeret af xcardman - 27-Maj-2009 kl. 11:36 |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Husk dog på, at forhandleren altid skal yde 2 års reklamationsret, og forsikringen kun træder i kraft, hvis fejlen eller skaden ikke er omfattet af købeloven, eller hvis denne er overskredet. Derfor kan man stadigvæk have bøvl med forhandleren, og Samsung's udvidede producentservice kan komme til gode, men som sagt et fint alternativ. Men hvis man gerne vil benytte de indbyggede tunere, er det oftes her man møder problemer med et parallelimporteret Tv fra Samsung. Man kan dog løse problemet med en ekstern tuner. Redigeret af vasif - 27-Maj-2009 kl. 11:33 |
|||
![]() |
|||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
||
Følgende har en kundeservice-person hos Securator skrevet til mig: "Du kan sagtens købe forsikringen direkte gennem os, selvom TV'et er købt i udlandet. Vi overtager forpligtelserne fra dag 1, så du kommer ikke til at skulle tale med tysk kundeservice. Det vi kræver er blot, at du får oprettet forsikringen inden du modtager produktet. Så snart du har nodtaget en bekræftelse på købet, sender du denne videre til Securator. Faktura oprettes og sendes til dig - Police tilsendes når indbetalingen er registreret." Det må vel betyde at man trygt kan regne med at Securator fikser fjernsynet uanset hvor meget tysk garanti der måtte være. *EDIT* Angående tunere så kan du læse i linket jeg gav at både Fleggaard og Justbuyit har testet tunerne og de virker fint med danske forhold. Samtidig har brugere købt Sony tv hvor deres DVB-C fungerer fint. (nu ved jeg godt det er en anden producent men teknologien brugt den samme) Redigeret af Kief - 27-Maj-2009 kl. 11:40 |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis det betyder, at de virkelig overtager alle forpligtelser, er det virkelig en super forsikring, både pris og ydelsesmæssigt. Men normalt afhjælper et forsikringsselskab ikke ting, som er omfattet af købeloven, og som reelt set skal afhjælpes af forhandleren. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har da i hvert fald tænkt mig at gemme mailen fra Securator, så de ikke
kan løbe fra deres ord.. Jeg skal da gerne sende den videre til andre, hvis de ønsker "written proof" :) |
|||
Mvh.
Casper |
|||
![]() |
|||
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
||
Fik du købt dette tv? Nogen der kan anbefale det? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |