recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fleksibel projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fleksibel projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fleksibel projektor
    Sendt: 10-September-2014 kl. 13:59
Hej 

Jeg har en ældre Sanyo Z5, som fungerer fint, men det kunne være lækkert med en Full HD og måske 3D venlig projektor.

Jeg er dog afhængig af, at den er ligeså fleksibel som den gamle i forhold til afstand til og størrelse på lærredet. 

De nye jeg har undersøgt, duer ikke, da der er 5,5 m. til lærredet og det er 180 cm. i bredden, og flere af dem er meget begrænsede i forhold til fleksibilitet.

Er der nogen der kender en fleksibel model ?

Mvh
Christian
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 14:40
Uden at jeg har tjekket det for nyligt, hvad så med Epson EH-TW3200?

Jeg synes at kunne huske, at den har en pæn mængde zoom og lens shift.
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 15:21
Det kunne faktisk godt være en mulighed ser det ud til. Tak for inputtet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu