recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere browser logins
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere browser logins

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2021 kl. 05:40
Oprindeligt skrevet af Klaus.S Klaus.S skrev:

I de gode gamle dage kunne dette løses i Explorer med en lille kode streng man tastede ind i explorer 

Kan du huske hvad man gjorde, måske strengen og lidt kreativ googlling kan føre frem til en ny løsning?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2011
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2021 kl. 07:43
Profiler i Chrome virker ikke? Jeg kan da i hvert fald logge ind på f.eks. to forskellige Eboks konti ved at bruge den metode. Jeg bruger det primært for at adskille privat og firmaer, og det virker umiddelbart til de kører hele separat.
De får også hver deres plads på proceslinjen, hvor du evt. kan give dem hjemmelavede ikoner så du nemt kan kende dem fra hinanden.
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2021 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af LeChuck LeChuck skrev:

Profiler i Chrome virker ikke? Jeg kan da i hvert fald logge ind på f.eks. to forskellige Eboks konti ved at bruge den metode. Jeg bruger det primært for at adskille privat og firmaer, og det virker umiddelbart til de kører hele separat.
De får også hver deres plads på proceslinjen, hvor du evt. kan give dem hjemmelavede ikoner så du nemt kan kende dem fra hinanden.

Det virker desværre ikke. Den opfanger at det er samme browser. De skriver at du forsøger at logge ind med to adgange fra samme browser. Det kan man ikke Dead
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2021 kl. 10:42
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2011
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2021 kl. 14:42
Hvis systemet kun kigger på typen af browseren, kunne du prøve at skifte user agent. 
Du kan evt. teste med Chromes udvikler værktøj, det kan skifte user agent for de enkelte faner (Ctrl + shift + i, de tre prikker, more tools, network conditioner). I det nye vindue kan du ændre user agent. 
Det er kun aktivt for den fane, og kun så længe udvikler værktøjet er åbent. Men så kan du da teste 🙂
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2021 kl. 22:17
Jeg kan nu ikke forstå at det skulle være så umuligt.

Men i værste fald kan man vel altid køre med 9 virtuelle linux bokse og logge ind fra en browser på hver af dem?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu