recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere brugere på Telmore musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere brugere på Telmore musik

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flere brugere på Telmore musik
    Sendt: 13-September-2020 kl. 22:16
Mine børn er kommet i alderen hvor de gerne vil høre musik i hovedtelefoner på deres værelse mens de er sure på resten af verdenen. 

Jeg bruger Telmore musik og de har denne på deres mobil. Dog giver det en del udfordringer at man kun kan være en aktiv bruger af gangen. 

Er det muligt at downloade det mest benyttede musik til en telefon og så høre det offline, mens den anden bruger tjenesten online. 
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2016
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2020 kl. 22:31
Prøv.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 10:15
Alternativt opret et spotify famillie abonenement, så kan du være 6 forskellige profiler på, der også har hver deres playlister etc. De 149kr om mdr er hurtigt sparet i frustration
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Mine børn er kommet i alderen hvor de gerne vil høre musik i hovedtelefoner på deres værelse mens de er sure på resten af verdenen. 

Jeg bruger Telmore musik og de har denne på deres mobil. Dog giver det en del udfordringer at man kun kan være en aktiv bruger af gangen. 

Er det muligt at downloade det mest benyttede musik til en telefon og så høre det offline, mens den anden bruger tjenesten online. 

Tjenesten skulle være identisk med You See´s, og der kan Downloades alt det man vil, og bruge det Offline.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 12:16
Hej.

Citat: 'HVAD ER TELMORE MUSIK?
og du kan slå dig løs på både computer, mobil og tablet. Du kan også frit downloade din musik og dine spillelister og lytte til det hele uden at være online.'

Citat: 'KAN JEG VÆRE LOGGET IND PÅ FLERE ENHEDER?
Med Telmore Musik kan du være online på én enhed ad gangen, men du kan registrere et ubegrænset antal enheder.'

Begge Citater fra:  

Kun ved at prøve, kan du finde ud af, om Telmore har opfundet en spærring, således at du IKKE kan afspille musik OFFLINE mens du er logget på med en anden enhed?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 14-September-2020 kl. 12:19
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 14:54
Hvordan skulle Telmore kunne det? 

Altså spærre for musik på en offline enhed - det lægger jo 30 dage på telefonen, inden det "udløber" og licens skal fornyes - sker når telefonen er online...

Men de kan da ikke spærre for noget, når telefonen er offline - telefonen "ved" jo ikke at der afspilles på anden enhed, når første telefon er offline.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4749
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

Hvordan skulle Telmore kunne det? 

Altså spærre for musik på en offline enhed - det lægger jo 30 dage på telefonen, inden det "udløber" og licens skal fornyes - sker når telefonen er online...

Men de kan da ikke spærre for noget, når telefonen er offline - telefonen "ved" jo ikke at der afspilles på anden enhed, når første telefon er offline.

Hej.

Jeg skrev 'om Telmore har opfundet en spærring, således at du IKKE kan afspille musik OFFLINE.'
Det gjorde jeg fordi Jeg IKKE er sikker på at Telmore forstår OFFLINE, på samme måde som du og jeg?

Så mit råd til trådstarter er, bare at prøve det.

Hilsen Carsten.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 15:09
Telmore musik virker fint offline - testede lige i flytilstand

Læste dit svar som om at min telefon ville stoppe med at spille OFFLINE, hvis min kone starter musik på hendes :-)
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 17:30
men vil ungerne godt være offline så kan de jo ikke holde kontakten med om verdenen mens de høre musik
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Point: 1126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

men vil ungerne godt være offline så kan de jo ikke holde kontakten med om verdenen mens de høre musik
Det er bare Telmore som man sætter til offline, ikke alt andet som bla. Facebook 😉

Frank
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Det er bare Telmore som man sætter til offline, ikke alt andet som bla. Facebook 😉

Frank

Ja kan da godt se der er mulighed for offline tilstand i appen, så lærte man lige noget nyt LOL
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2020 kl. 08:18
Super. Jeg prøver mig lidt frem og ser om jeg kan få lært ungerne det. Det kan være en udfordring med en 8 årig goth-spire som ikke kan få sit musikfix.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu