|
Flere brugere på Telmore musik |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2020 kl. 22:16 |
|
Mine børn er kommet i alderen hvor de gerne vil høre musik i hovedtelefoner på deres værelse mens de er sure på resten af verdenen.
Jeg bruger Telmore musik og de har denne på deres mobil. Dog giver det en del udfordringer at man kun kan være en aktiv bruger af gangen. Er det muligt at downloade det mest benyttede musik til en telefon og så høre det offline, mens den anden bruger tjenesten online.
|
||
![]() |
||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Prøv.
|
||
![]() |
||
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
|
Alternativt opret et spotify famillie abonenement, så kan du være 6 forskellige profiler på, der også har hver deres playlister etc. De 149kr om mdr er hurtigt sparet i frustration
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Tjenesten skulle være identisk med You See´s, og der kan Downloades alt det man vil, og bruge det Offline. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
|
Hej. Citat: 'HVAD ER TELMORE MUSIK? og du kan slå dig løs på både computer, mobil og tablet. Du kan også frit downloade din musik og dine spillelister og lytte til det hele uden at være online.' Citat: 'KAN JEG VÆRE LOGGET IND PÅ FLERE ENHEDER? Med Telmore Musik kan du være online på én enhed ad gangen, men du kan registrere et ubegrænset antal enheder.' Begge Citater fra: Kun ved at prøve, kan du finde ud af, om Telmore har opfundet en spærring, således at du IKKE kan afspille musik OFFLINE mens du er logget på med en anden enhed? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 14-September-2020 kl. 12:19 |
||
![]() |
||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|
Hvordan skulle Telmore kunne det?
Altså spærre for musik på en offline enhed - det lægger jo 30 dage på telefonen, inden det "udløber" og licens skal fornyes - sker når telefonen er online... Men de kan da ikke spærre for noget, når telefonen er offline - telefonen "ved" jo ikke at der afspilles på anden enhed, når første telefon er offline.
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
|
Hej. Jeg skrev 'om Telmore har opfundet en spærring, således at du IKKE kan afspille musik OFFLINE.' Det gjorde jeg fordi Jeg IKKE er sikker på at Telmore forstår OFFLINE, på samme måde som du og jeg? Så mit råd til trådstarter er, bare at prøve det. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|
Telmore musik virker fint offline - testede lige i flytilstand
Læste dit svar som om at min telefon ville stoppe med at spille OFFLINE, hvis min kone starter musik på hendes :-)
|
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
|
men vil ungerne godt være offline så kan de jo ikke holde kontakten med om verdenen mens de høre musik
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1126 |
|
Det er bare Telmore som man sætter til offline, ikke alt andet som bla. Facebook 😉 Frank
|
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
|
Ja kan da godt se der er mulighed for offline tilstand i appen, så lærte man lige noget nyt
![]() |
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Super. Jeg prøver mig lidt frem og ser om jeg kan få lært ungerne det. Det kan være en udfordring med en 8 årig goth-spire som ikke kan få sit musikfix.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |