|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Man kunne måske få næsten samme pris, og en langt bedre service (og en forhandler, som er bekendt med reglerne i købeloven...). Det koncept et selvfølgelig langt sværere at sælge end landets laveste pris. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
OK. Men personligt er jeg uenig. Jeg vil gerne betale f.eks. 3.200,00 for et køb gennem et Sonycenter, hvor jeg får god service og behandling også ved en evt. reklamation. Jeg vil dog ikke betale næsten 1.000,00 kr. mere end på nettet. SONYCENTER LYNGBY VAR SUPER FLINKE OG HJÆLPSOMME VED BESTILLING OG LEVERING AF MIT TV så ikke mere reklame Det kunne være, at jeg skulle genstarte tråden med Sony HX-1020 fælleskøb, måske der er et Sonycenter, som gerne vil tjene lidt penge??? Mvh. Soko
|
||
![]() |
||
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
|
Ang. for lidt fælleskøb kunne jeg da også godt tænke mig nogle flere. (Hvem kunne ikke det, begrebet af Fælleskøb er et "godt" køb som vi et fælles om) Dog er jeg ikke en af dem som foreslår produkter, da jeg nok er den middel nørd som bare følger flokken Sådan tror jeg mange har det. Så man skal ikke altid tage respons i en tråd for 100% retvisende. |
||
![]() |
||
invisibel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Forslag til nyt fælleskøb. Sharp LC42XD1E Sharp er efter min mening ved at smide en bombe på markedet med et 1080p 4-6 ms LCD fjernsyn ( alt efter hvor man læser det ) til en superpris sammenlignet med philips og sony.
MVH. Invisible |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej invisibel, og så hjertelig velkommen i blandt os. Mht. til dit forslag om fælleskøb, så findes der en speciel tråd om dette emne. Du får nok mest ud af dit forslag til fælleskøb |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
invisibel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Hother Jeg er bange for at du må være lidt mere konkret, da dit link peger på 6 sider med tråde til specifikke produkter. Skal jeg oprette en ny tråd ? MVH. Invisibel
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej igen invisibel - jep, vælg nyt emne udfra den link jeg viste dig. Jeg har lidt på fornemmelsen, at hvis der er opbakning for dit forslag så går admin ind og opretter et egentlig fælleskøb.
![]() Redigeret af Hother - 08-November-2006 kl. 21:10 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Mon ikke ,der i nær fremtid bliver en masse aktivitet om FK på BR og HD DVD ? Det er i hvertfald produkter der kommer til,at ligge i de lidt højere prislag. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Lennon - jo jeg håber selv på fælleskøb af Blu Ray - det ville være fint.
|
||
|
||
![]() |
||
Bekko ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Dejligt med en masse repons på mit emne
![]() Det er ikke kun flere fælleskøb på recordere jeg savner men flere fælleskøb i det hele taget. For mig er det afgørende ikke kun prisen, hvis det var ville jeg nok bare købe i Tyskland. Fælleskøb er for mig at se ligeså meget et fælles research før og efter købet. Det er rart at kunne læse andres erfaringer med produktet. Grunden til at jeg ikke hoppede på det fælleskøb omkring Samsung DVD-HR738, var som jeg nævnte at leverandøren ikke virkede troværdig. Et par stykker havde forsøgt at kontakte leverandøren uden held. Jeg kikker ofte herind for at læse nyheder og for at se om der er nye fælleskøb som kunne friste. Jeg købte et LG LB1 fjernsyn gennem fælleskøbet og var rigtig godt tilfred med både prisen og leverandøren. Jeg havde hverken overvejet denne model eller leverandør. Havde det ikke været pga fælleskøbet havde jeg sikkert købt et andet fjernsyn et andet sted. Eller næsten endnu mere sandsynligt sad jeg stadig og gloede på mit 29" CRT fjernsyn. Jeg kunne som sagt godt tænke mig mange flere fælleskøb. Med mere fælleskøb ville der sikkert også komme flere brugere og mere aktivitet på siden. Det er synd at folk efterhånden har opgivet at få startet et fælleskøb. Det bliver jo en negativ spiral vi er kommet ind i. Hvad med fælleskøb på tilbehør som kabler, tv / hifi møbler, højtalere osv. Specielt kabler tror jeg der er rigtig meget fortjeneste på. |
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Lige en kommentar omkring dette: Vi har ikke nødvendigvis meldt os endegyldigt ud, men som Lars siger, så er avancen på HD-optagere i dag meget lille, hvis man vil være billigst. Den udvikling er jo langt hen ad vejen sket _på grund af_ fælleskøbene, de rene netbutikker ved godt at hvis de ikke sætter prisen super-aggressivt, så er der bare én eller anden større forhandler der laver et fælleskøb (hvilket er svært at håndtere for et lille enkeltmands-firma), og løber med alle kunderne. Fælleskøbene har skærpet konkurrencen, det ironiske er så netop at det er dét der gør fælleskøbene sværere at gennemføre, som Lars er inde på. Det jeg ville sige: Vi vender ikke HD-optagere ryggen for altid, vi har bare valgt at indskrænke sortimentet i butikken, af hensyn til tidsforbrug - vi er nødt til at fokusere vores tid dér hvor vi tjener pengene, specielt i en tid hvor vi har rigeligt travlt med at ekspedere de kunder der vil købe større ting (ikke kun tv, også hifi/surround i den bedre ende oplever vi et boom på). Vi kan simpelthen ikke nå at ekspedere alle. Samtidig er vi i gang med nogle væsentlige omstruktureringer som skal gøre os i stand til at følge med efterspørgslen, og så vil man sandsynligvis igen kunne finde et større udvalg af HD-optagere på vores hjemmeside. Indtil da bruger vi tiden dér hvor vi har mest ud af det. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |