recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlere fælleskøb

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2006 kl. 08:18

For lige at gentage mig selv....

Hvis jeg gennem FK får mulighed for, at købe en recorder til 200 - 300 kr. MERE end det billigste på nettet (i DK), vil jeg stadig hellere handle gennem en god forhandler (TC eller et Sonycenter) end gennem et tvivlsomt net-firma. Som udgangspunkt har jeg ikke lyst til at købe i Tyskland.

Er jeg den eneste der har det sådan ??? KOM MED EN MENING !!!

Redigeret af Soko - 09-November-2006 kl. 11:07
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2006 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Soko Soko skrev:

For lige at gentage mig selv....

Hvis jeg gennem FK får mulighed for, at købe en recorder til 200 - 300 kr. MERE end det billigste på nettet (i DK), vil jeg stadig hellere handle gennem en god forhandler (TC eller et Sonycenter) end gennem et tvivlsomt net-firma. Som udgangspunkt har jeg ikke lyst til at købe

Er jeg den eneste der har det sådan ??? KOM MED EN MENING !!!

Måske ikke den eneste men der er i hvert fald ikke mange som dig. Måske 1 uaf af 100.

Næsten alle fk har en diskussion om prisen og tro mig - mange folk bliver pænt sure når det der startede som billigste pris ikke længere er det. Også selvom leverandøren er en af dem med god service. Typisk fordi en netforhandler går ud og matcher fk-prisen. I reglen for at "drille"

Så kræver/forlanger folk at fk-prisen nedsættes tilsvarende og så får fk-leverandøren en endnu mindre advance. Så et fk på et produkt med en pris højere end hvad man kan se på diverse prisguides er efter min mening helt udelukket.

Redigeret af Stampe - 09-November-2006 kl. 09:21
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu