|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Don Drift ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 27-Maj-2008 kl. 13:29 |
|
Hej allesammen. Jeg har en Xbox 360 og en Viasat HD box, de kører begge digital optisk lyd, og dette ønsker jeg at benytte. Problemet er dog at min forstærker kun har én digital optisk indgang. Kan man godt benytte en digital optisk splitter? (Tror de hedder Toslink, de kabel typer jeg har) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg ved ikke om en sådan eksistere. Men hvis ikke, og din forstærker evt. har en coax digital indgang (ved siden af din optisk), så kan du få en optisk til coax digital konverter.
|
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Det kan du godt, men der er ingen automatiske funktioner i en toslink splitter/samler, så du skal selv sørge for at kun en signalkilde er aktiv. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9438 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Den holder desværre ikke så længe, så derfor linkede jeg ikke til den. ![]() |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Betryggende at vide
![]() |
||
![]() |
||
Don Drift ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Ligner noget skrammel den du linker til Kandersen, desuden gider jeg heller ikke skulle rejse mig heletiden :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |