recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere problemer med hdmi kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere problemer med hdmi kabler

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Moef Moef skrev:

Det med billede og lydudfald er ikke nødvendigvis kabel problemer. Hvis problemet stikker dybt i selve TV'ets mainboard - i form af chipset sync problemer, så hjælper andre kabler eller andre HDMI enheder ikke. Meget af Samsungs 2010 TV C-serie har nogle grimme HDMI synk problemer, hvor billede og lyd tabes periodisk som det beskrives. Og her hjælper det ikke at udkifte noget i TV'et, ej heller udskiftning af kabler eller den enhed du sætte til. Det er en fejl i selve chipsættet som gør, at TV'et af og til mister pusten :-)

Jeg har selv et C755 Samsung Tv som har fejlen, og det er lidt irriterende skulle jeg hilse og sige ;)

men nu hjalp et andet hdmi kabel joSmile 
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 15:20
Jamen det er fint, jeg siger heller ikke at alle TV typer lider af problemet ;) Men jeg ved, at Samsung's C-serie lider af det. Og godt at et nyt kabel funkede :)
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 18:39
HiFi Klubben har et argon til 199kr
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af karula karula skrev:

du mener hørt nogen der siger  Wink

nej set, sådan er det med tegnesprog.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu