|
Flere problemer med Stofa |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanalerne er jo grupperet forskelligt alt efter hvordan de ligger på frekvens båndet så fordi nogle kanaler står godt kan andre længere oppe på båndet godt have udfald. Men hiv fat i supporten.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Det kan jeg godt forestille mig ![]() Tryk info + info + del og fortæl hvad den viser. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12389 |
Jeg får først tændt for projektoren lidt senere, så prøver jeg.
Det bør tilføjes at det har virket. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12389 |
![]() |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Signalet ser fint ud så det kan næsten kun være krypteringen der fejler.
Har du kontaktet support?
|
|
![]() |
|
Ikk' endnu.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Det er min erfaring med Frit valg kanaler at Stofa laver fejl HVER ENESTE gang, jeg har ændret på kanalerne. Det har hver gang været nødvendigt at ringe til support for at få fejlen rettet.
Desuden har jeg to gange fået tilsendt et kabelmodem, når jeg ændrede kanaler. Jeg nægtede modtagelse, og det blev returneret. Men det har været meget besværligt at få refunderet de 99 kr. Stofa tager for at sende et kabelmodem ud. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg fik det ordnet i dag, og jeg har allerede bedt dem om at fjerne mine Vælg Selv-kanaler!
SIKKE DOG NOGET LORTEBILLEDKVALITET! Altså, for helvede! ALDRIG har jeg set mage til lortekvalitet! MTV Rocks (man skulle jo vælge fire) og ESPN America var de eneste jeg lige fik tjekket, og det var simpelthen lige til at lukke op og skide i. ESPN America er ikke bare SD; det er noget langt, langt værre. Billedet er EKSTREMT komprimeret, i en grad så noget DR.nu AirPlay'et fra en iPhone nærmest ligner HD. Jeg fatter ikke at Stofa tror at folk gider se på sådan noget bras. |
|
![]() |
|
nikolaj13 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Jeg har canal 9 hd og Eurosport 2, disse er ok, men har også prøvet kanaler i virkelig dårlig kvalitet
i 2012. Men disse kanaler ryger for mit vekommende nu, da stofa jo har valgt, at fjerne TV3+ fra mellempakken, jeg vil ikke bruge flere penge på tv og it. Så løsningen bliver Fuldpakke+nedsat internet hastighed og ingen frit valg mere. Har også seriøst overvejet viaplay i stedet og så stofa lille pakke.
Redigeret af nikolaj13 - 07-December-2012 kl. 07:41 |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Der må være noget galt, kanalerne står rigtig flot hos os... Nogle gange virker det dog som om, at kvaliteten er nedsat, så skal man bare genstarte boksen, så alt ok igen...
|
|
![]() |
|
Har du prøvet ESPN American specifikt? MTV Rocks var også elendig.
Jeg har fået at vide af Stofa at de snart får ESPN America HD. Uanset om min boligforening skifter til YouSee eller beholder Stofa, så får jeg ESPN America HD ![]() |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
RF level skal sgú ikke vise -1dBuV...Får også tit fejlen der hedder E30-4, stofa ved ikke hvad det er, det hjælper og genstarte boksen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |