|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Når jeg spiller over min xbox og jeg så får en besked kan jeg læse/høre dem uden at gå ud af spillet. jeg kan invitere en ven til chat imens jeg spiller. Du kan mange ting uden at gå ud af spillet. har godt hørt det kommer til ps3 i næste opdatering, Så jeg håber da den bliver sjovere at spille på til den tid. Men som jeg ser det er der plus og minusser ved begge konsoller. Og ja xbox larmer af røven til, der kan jeg godt lide min ps3 intet siger. Og ja fik min xbox før min ps3, Men havde flere spil til min ps3, Men har så solgt dem. Men som jeg har skrevet kan jeg lide begge konsoller, ps3 bruger jeg så kun som web browser og bluray afspiller lige pt, men håber som sagt på at spille lidt mere på den på torsdag når jeg får hentet MGS4. Og så skal jeg også have DS3 før jeg rigtigt gider spille på den, Men har ikke gidet bruge penge på det endnu. Redigeret af Susperia - 10-Juni-2008 kl. 10:15 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hvis man kigger paa det udefra, burde det ikke vaere svaert at se at PS3 er en mere komplet maskine. Det kan skyldes at den er nyere selvfoelgelig. Eller maaske mere at MS er kendt for at sloese lidt og ikke goere tingene ordentlig faerdige inden udgivelse (taenker paa Windows). Jeg siger ikke at PS3 er 100% fejlfri v. udgivelsen. Der er ting, der kunne have vaeret bedre ved udgivelsen, saasom samtidig udgivelse og mere klarhed omkring de forskellige modeller. Det, der skuffede mig mest er, at HOME udebliver. Det er simpelthen _ikke_ godt nok at saa stor en promotion stunt ikke er udkommet her over 1 aar efter udgivelsen. FY SKAMME SONY! Mange "issues" kan man nok ikke undgaa med en saa stor lancering og mange af dem er kommet/kommer med firmware. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Når jeg spiller over min xbox og jeg så får en besked kan jeg læse/høre dem uden at gå ud af spillet. jeg kan invitere en ven til chat imens jeg spiller. Absolut en feature som ER savnet i PS3. Jeg glemte den lige i sidste post. Kommer forhaabentlig i naeste firmware. DS3'eren kan du bestille hos www.365games.com (samt mange andre billige spil og tilbehoer). Har lige faaet fra dem. Det tog 4-5 dage tror jeg. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Er der ikke noget galt med det link? eller skal det være baseball?
|
|
![]() |
|
![]() |
ups sorry.. www.365games.co.uk
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
hehe, Det hjalp. tak for linket. kan se battlefield BC er billigt der. der kommer ikke told og alt det på vel? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej nej. Det er fra UK! og koster kun 10 kr i forsendelse. Tror det er pr bestilling endda, saa det er ligemeget hvor meget du bestiller
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |