recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere tv-tuner og cam
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFlere tv-tuner og cam

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jylland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Flere tv-tuner og cam
    Sendt: 08-Februar-2009 kl. 23:19
Hej

Jeg er ved at lege med mediaportal, nu er mit problem så, at jeg mangler en digital tuner mere....

Er der nogen der kender og har prøvet TerraTec "Cinergy HTC USB XS HD"
da den både kan bruges som DVB-C og DVB-T hvilket ville passe mig fint.

http://www.terratec.net/en/products/Cinergy_HTC_USB_XS_HD_57 290.html

Er der nogen der kender og har prøvet TerraTec "Cinergy CI USB" som er en "card reader" så jeg
med det rigtige cam og betalingskort kan få betalings tv enten via. boxer DVB-T eller Stofa DVB-C.

http://www.terratec.net/en/products/Cinergy_CI_USB_2296.html

Der står at den virker til alle digital Cinergy produkter. Skal jeg have en "Cinergy CI USB" for hver Cinergy tv-kort (samme pc), såfremt de alle bruges på samme udbyder
og hvis ja, hvordan vælger jeg hvilken "Cinergy CI USB" der skal bruges på hvilken "Cinergy tv-kort"

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2009 kl. 05:17
CI læseren virker kun med PCI modeller iflg deres website.

Desuden er løsningen ikke specielt billig på denne måde....Din bedste mulighed pt er Fire/floppyDTV hvor der er indbygget CAM og MCE support out of the box... Kommer desuden til at koste det samme...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu