|
Flere WD TV Live'er |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas39 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2012 kl. 09:36 |
Hej Recordere Jeg har en WD TV Live, og jeg streamer mine film fra en Nas (synology 207+) Det virker rigtig godt, faktisk så godt at jeg overvejer at købe to mere til børneværelserne. Mit spørgsmål er så, vil det være muligt at alle 3 WD'er vil kunne streame fra Nasen uden at det hakker? På forhånd Tak Thomas. |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg tro du kan ,forudsat de er koblet op på gigabitnet (wdtv live kører 100mbit) .
Har lige set spec på, nas'en det er nok lige i underkanten med 500mhz. Redigeret af len61 - 12-Marts-2012 kl. 09:57 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Thomas39 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Det ved jeg ikke om det er, den er sat til en D-link dir-635 router
|
|
![]() |
|
From ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2010 Sted: Ebeltoft, DK Status: Offline Point: 17 |
Du kan jo afprøve det ved at streame til WD-live'en og 2 pc'er samtidigt, hvis det kører uden hakkeri, så vil det også virke med 3 WD-live.
|
|
![]() |
|
Det var en god ide
![]() |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Som sagt tror jeg det, det er nas'en der kommer til at halte ! dvd kører typisk mellem 3 - 8 MB (peak) ,og max du kan få igennem nas (smb eller ftp) ligger vel mellem 12 -20 MB (konstant) med 3 datatråde ,kommer det nok til at knibe med 128MB ram og 500MHZ cpu !
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Så fik jeg endelig tid til at teste om min server kunne afspille 3 dvd film samtidig,
og det kunne den ![]() Så tak for tippet med at prøve på WD + 2 pc'er først, det er rat at vide om det virker inden man går ud og køber ind.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6511 |
kører du kablet eller trådløst ??? |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jeg kører med kabel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |