|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 11-Januar-2009 kl. 21:10 |
Hej
Jeg har fået fsx. Når jeg åbner det lukker programmet automatisk selv. Den skriver ''Forhindring af datakørsel'' Når jeg følger hjælpen på windows står der at man ikke kan slå spillet fra det... Hvad skal jeg gøre? |
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Ring til support. Der er helt sikkert et support nummer eller en e-mail. De kender spillet og dens problemer.
Edit: Her er et link til MS Flight Simulator Solution Center - så kan jeg vist ikke gøre det lettere! Redigeret af srnkrkgrd - 12-Januar-2009 kl. 03:42 |
|
![]() |
|
Rc-Freak88 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
ok tak
![]() |
|
NEC HT410
Readleaf Lærred PS3 40 GB GTA IV, Guitar hero 3, FIFA 09, Guitar Hero World Tour m. Trommer |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogle der er så flinke at de har en
installationskode jeg må låne? Fordi man skal bruge en når man ringer derind, skal man bruge den og den jeg har brugt til at installere mit spil med er desværre blevet væk ![]() ![]() |
|
NEC HT410
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |