recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - flimmer i XMB menuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketflimmer i XMB menuen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoronSR Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Emne: flimmer i XMB menuen
    Sendt: 30-December-2010 kl. 15:15
Hej alle..
 
Jeg har en PS3 Slim som er forbundet med mit Samsung C685 via en onkyo 508.. tv'et er forbundet (i hdmi2) med onkyo'en (hdmi out) via audio return channel (1,4 hdmi kabler) og PS3'en er sat i hdmi game stikket i onkyo'en..

Jeg oplever så at billedet flimre i XMB menuen som om at der er noget der slår til og fra hele tiden.. den popper hele tiden frem i venstre hjørne og skriver opløsning og hz. indtil her forleden var det kun i XMB'menuen men efter jeg er begyndt at spille GT5 har problemet også vist sig der.. især når jeg spiller i 3D.. håber der er nogen der kan komme med et forslag på hvad der kan gøres..
 
MVH Søren
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2010 kl. 10:16
Du er nok nød til at prøve en ting af gangen, så start med at forbinde ps3 direkte til dit tv. Hvis det ikke løser problemet og du har flere HDMI kabler kan du bagefter prøve at bytte rundt.

Jeg har selv en c685 og en onkyo 708 og har ingen problemer. PS3 er forbundet til recieveren med et 1.3 kabel og bruger så et 1.4 kabel mellem receiver og tv.


Til top
SoronSR Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2010 kl. 12:31
Okay det kunne jeg selvfølgelig prøve... men vi er enige om at hvis GT5 skal spilles i 3D skal begge stik være 1.4 ikke?
Til top
SoronSR Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2010 kl. 12:41
Tror jeg gør det at jeg kører uden om boksen i et par dages tid da det godt kan variere om det flimre.. og så vender jeg lige tilbage..
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2010 kl. 13:43
Alt mit 3d fungere fint på den måde jeg har sat det op. Det er GT5, Sly, PoP, CoD: Black Ops samt filmene Det Regner Med Frikadeller og Monsters House der har været igennem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu