|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Kan signalet i kabel-tv fra TDC's side være for dårligt ? - Og hvordan fejlmelder og konstaterer man det ? JA......det kan det meget nemt,og er det ofte.Har selv erfaret det,inden jeg købte hus,havde jeg selv TDC kabel,og det var elendigt.Fejlmeldte det så,og fik en "tekniker" ud(efter først at være blevet gjort bekendt med at HVIS signalet var iorden,kom jeg selv til at betale for besøget!!).Han startede da også med at påstå efter at have målt på signalet,"at det lå indenfor grænserne af TDC kvalitets-krav".......hvorefter han fandt ud af at der var 2 forstærkere defekte i ejendommen-skiftede dem,og glad var jeg-det hjalp at være stædig. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej igen Ja til alt (dog er det ikke videre sandsynligt, at TV'et ligefrem ødelægges) + enig med lrev + man ringer bare på 80 80 40 50, så har man TDC Kabel TV fejlservice i røret - og det er et gratis-nummer. Man kan også besøge denne side i stedet - eller først: Måling af signal og indstilling af forstærker kræver et teknikerbesøg. Signalet skal ikke være højest muligt, men lige tilpas og også i orden på alle kanaler. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
ainvest ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hvad sker der hvis der skrues for meget op ? Hvilken teknikker er det ? Det er vel ikke en TDC kabel tv teknikker vel ? Hvis der fortsat mangles lidt til at få signalet helt flot igennem - kan man så bare tage et af de stik fra oppe ved forstærkeren som ikke bruges - det burde vel give mere kraft til de øvrige ? Sorry for at jeg bliver ved, men som newbie i dette nye univers, vil jeg gerne forstå - For at købe en fladskærm skal nu pludselig til at være mester i en hel masse ting, som man tidligere var lykkeligt uvidende om. - Og jeg kvier mig jo lidt ved at skulle punge ud til noget som jeg som gør-det-selv-mand måske kan finde en løsning på. Redigeret af ainvest - 29-Juni-2006 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Mit bedste råd: Kontakt selv TDC og forhør dig om det hele.
Det gør jeg selv, hvis der er problemer med mit signal - det har der faktisk været så sent som i går hos mig og mine naboer (timelangt udfald grundet varme og en kortslutning i et kabel mellem boligerne). |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Fejlmeld det nu-så kommer der en TDC mand-og alting ordner sig når han ser et signal som han ikke vil være bekendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |