|
Flimmer ved afspilning atv4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2020 kl. 06:17 |
Hej alle
Jeg har fået en Apple tv 4K boks og lejede for første gang en film igår på iTunes. Jeg oplevede et lidt flimrende billede hvilket sikkert har noget med 24p at gøre. Boksen er koblet på min marantz av7702 mk2 og Sony hw55 projektor. Afspiller derfor ikke i 4K da min projektor ikke understøtte dette Jeg har leget lidt med indstillingerne men kan ikke få gjort billedet stabilt. Har I nogle forslag til hvad jeg kan gøre?
Redigeret af furious jt - 04-Februar-2020 kl. 06:17 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
?
Indstillinger> Video og lyd> Match indhold> Match billedfrekvens> Til
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever med denon som jo så laver marantz, problemer med HDCP med andre udfdordringer, prøv med at en billig hdmi splitter, der fjerner HDCP'en dety virket hos mig. denne virket hos mig
Redigeret af T-Duck - 04-Februar-2020 kl. 08:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |