|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
En anden mulighed er at køre til Magdeburg istedet. Det er ca samme afstand som til Berlin og der ligger en af de absolut billigste forhandlere af Philips LCD
Redigeret af Bimsen - 23-Juli-2006 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() |
Der er faktisk adskillige timer at spare ved at køre til Magdeburg end til Berlin, men jeg tror at udbuddet af butikker vil være større i Berlin end i f.eks. Magdeburg, så der vil være "fallback" muligheder hvis der nu skulle være problemer hos den forhandler man har udset sig. Hai-End i Magdeburg har netop sat prisen på 32PF9731 op (til EUR 2.129 efter den oprindeligt stod til EUR 1.986), uden at de i mellemtiden har haft nogle på lager. De har heller ikke svaret på den mail jeg sendte dem. Redigeret af azrael - 23-Juli-2006 kl. 21:26 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
![]() |
Har lige checket kontaktannoncerne for to Internet-butikker i Berlin, www.samtec-gmbh.com og www.tec24-7.com. Lige bort set fra, at de har en meget lignende hjemmeside, så deler begge shops samme adresse, men har to forskellige "forretningførere" og to forskellige banker. De to "forretningsførere" får det godt nok til at løbe iskoldt ned ad ryggen på mig. Navnene får mig nemlig til at tænke på de der "Nigeria-breve": SamTec: Nicholas Owusu-Bioh Er det kun mig, eller virker det *ikke* tryghedsingydende? Fortæl mig, at det er min fantasi, der er ved at løbe af sporet... :) Redigeret af azrael - 23-Juli-2006 kl. 21:45 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
Har der inden for de sidste 2 uger ikke været indslag i TV-Avisen, hvor man netop havde fået en principiel dom der gav ret til at f.eks. betale en vognmand for at fylde en lasbil med varer, og så kører dem hjem fra Tyskland?
Dommen fortalte vist også at danske butikker (i Tyskland) fremover gerne må formidle hjemtransport for kunderne... |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
En søgning på de navne giver intet andet end deres to hjemmesider, så tror ikke der er noget at være nervøs for. Der havde helt sikkert stået meget mere hvis det havde været fusk indblandet |
|
![]() |
|
![]() |
Det må man da håbe... :)
|
|
|
|
![]() |
|
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
Et godt tip er at kigge på www.idealo.de , der står nemlig brugernes vurdering af samtlige de internet shops der er listet. Sam-tec får i øvrigt nogle drøje hug dér mht. til deres opfattelse af begrebet 'lagervare' (Men tage forudbetaling selvom varen er flere uger eller måneder undervejs er de gode til - et _rigtigt_ dårligt tegn (en skidt likviditet)). Jeg plejer at pløje butiksanmeldelserne igennem inden jeg beslutter mig. Har tidligere handlet hos www.tecnik-direkt.de (men de er dyre) og www.all-in-one-shop.de og de har begge været til UG, specielt den sidste, selvom hjemmesiden ligner noget der er løgn.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, men ring nu hellere til det lokale Toldcenter inden. Det kunne jo være at den dom gik på forretningens initiativ. Altså at det stadig ikke er tilladt at tage et TV med over græsen for naboen. Men det er bare et godt råd - alternativet er måske en bøde på indkøbsprisen (her >100.000 kr) for indsmugling af varer. Så hvorfor spille helt - for at hjælpe nogen gratis. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Synes også at vi skal kontrollere ved told inden. Bare for at være på den sikre side. Stadig game på en hurtig tur til Tyskland, men vi skal finde nogel fornuftige forhandlere. Maile i forvejen og få produkterne lagt til side. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hej Lyder som et spændene initiativ med en smuttur til Tyskland. Listeprisen på 9831 er forresten 2960 EURO, så det giver ca en pris på 25500 kkr. /L |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Er der nogen der er frisk på en tur til Tyskland?
![]() |
|
![]() |
|
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
endtime-shop.de de sælger det til 27.000 inkl. fragt på efterkrav Så kan det dårligt betale sig at bevæge sig ret meget selv. Har lige bestilt, så nu får vi se hvordan det går :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |