|
|
Besvar ![]() |
Side <1 20212223> |
Forfatter | |
raller ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2004 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
>Har du nærlæst salgs- og leveingsbetingelserne hos Burn-a-lot? > Det er ikke dansk købelov der gælder, og jeg læser det således at du > "kun" har 2 års reklamationsret og ikke, som i DK, det første ½-års > garanti. Jeg er ikke så bekymret omkring salgs og leveringsbetingelser. Her er hvad lovgivningen siger om den slags:"
Altså kan et tysk firma ikke fravige "ufravigelige regler" som eksisterer for en dansk forbruger og som stiller forbrugeren bedre end det aftalte. Og slet ikke når firmaet markedsfører sig i danmark -og på en dansk webside (burnalot.dk). Reklamationsret/garanti er netop sådan en ufravigelig regel. /Jan Redigeret af raller |
|
![]() |
|
Clauskludder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Sidste nyt fra leverandøren..... Jubiiiii, seneste melding fra Kiss siger at de begynder at sende KiSS DP-558 ud mandag, så vores første kunder får i midten af næste uge og alle ville have i slutningen af næste uge hvis alt går efter planen!! Hold øje med flere nyheder her! Så må man håbe at det er sandt denne gang..... |
|
![]() |
|
Thomas_4711 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2004 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Jan Det er jo en rigtig god pointe Og så må jeg jo give dig ret (Jeg vil dog stadig købe i DK /Thomas |
|
![]() |
|
raller ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2004 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg har i øvrigt lagt mærke til at SHG (et velrenomeret firma i Århus syd) har DP558 til salg til 4.499 DKK. Der står i deres produktbeskrivelse at maskinen leveres kodefri. Om det er rigtigt ved jeg ikke, men hvis man er lidt af en paragrafrytter (som undertegnede http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=740583&am p;ref=edbpriser Mvh Jan |
|
![]() |
|
chris10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Ja du har sku ret: DP-558, DVD/DivX Player, TV-Tuner - for TV Recording, 80GB HD, Silver/Black, Region Free. Det bør vores forhandler som minum give os... ellers er vi helt til grin... |
|
![]() |
|
Deathrow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2004 Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Ja hvis dette holder stik, så hopper jeg sku fra fælleskøbet. jeg har allerede meget gode erfaringer med shg. har måske en 15-20 køb derfra og så skal jeg bare tage en bus eller to for at hente den :) Der har aldrig været problemer hos shg med service.. det er i hvert fald min erfaring.. :) Det er sku billigt og så har de en "fysisk butik" som vores fælleskøbs forhandler promoverer sig på.. Hvad angår at hoppe fra fælleskøbet, venter jeg lige og ser... kunne jo være at vores forhandler begynder at føle sig presset.. ![]() |
|
![]() |
|
Karsten ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
Jeg er ikke med i fællesindkøbet, men bor lige ved siden af SHG - og følger derfor nøje med - og hvis man kigger nærmere på deres "ydeligere info", så står der under DP-558 "kodefri: Nej", hvis man kigger på DP-500 så står der også i produktbeskrivelsen region-free, men under "yderligere info" "kodefri: Nej, men kan gøres kodefri" - det er for dårligt af et ellers velrenomeret firma som SHG.
Redigeret af Karsten |
|
/karsten
|
|
![]() |
|
Annette ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Jeg har lige være inde på forhandler -linket til fælleskøbet og der står at de beklager den lange ventetid, men at DP-558 vil blive afsendt fra KiSS på mandag, så kunderne vil have afspilleren i næste uge. Så nu skal vi ikke vente så meget længere. Og måske kan vi stadig nå at få lidt ekstra rabat... eller hvad? hilsen |
|
Annette
|
|
![]() |
|
Annette ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Sorry, har lige opdatet, at det var en ældgammel nyhed, på på et andet forum. hilsen |
|
Annette
|
|
![]() |
|
Kristian ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg glæder mig også til at der nu er udsigt til at 8 måneders venten nu ser ud til at være slut. Så skal vi igang med at få udnyttet alle de så længe ventede faciliteter. Jeg vil godt udtrykke lidt forståelse for de vanskeligheder, der må være ved at planlægge et så nyt projekt med et produktionssted, som mest er optaget af at undgå nedlæggelse. Det kan ikke forudses og det er godt længst muligt at søger produktion i Danmark.
Tak til Thorvald. Også mit ærinde: leverandøreren har stadig en forkert pris i brevet. Er der flere der har samme oplevelse ?
Brgds/kristian
|
|
![]() |
|
Ebbe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Ingen tvivl om, at Thorvald gør et enormt stykke arbejde, applaus for det Og prisen, ja den optræder som normalpris, men jeg går da ud fra, at når vi modtager, så er den korrigeret. Jeg har bestilt pr. efterkrav af samme årsag, og det ville da være synd hvis posten gik forgæves mvh Ebbe
|
|
![]() |
|
Henrik_B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Jeg skrev til dem igår, og fik bekræftet, at når jeg afhenter den i butikken, så er det til fælleskøbs pris, og ikke den i orderen. Jeg afhenter selv, så spare jeg ventetiden med Post Danmark. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 20212223> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |