recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles indkøb af DP558
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælles indkøb af DP558

Besvar Besvar Side  <1 212223
Forfatter
Besked
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Juni-2004
Status: Offline
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 12:52

Er der nogen, som har gjort sig nogle overvejelser mht. at købe regionsfri eller ej?

På omtrent alle dvd-afspillere kan dette gøres vha. en simpel kodeindtastning, så hvorfor betale ekstra for det? Gør vores forhandler det på en anden/bedre måde siden de siger, at garantien bortfalder? Og i så fald, er det så ikke nærmest værre?

Til top
TOBJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-August-2004
Sted: Denmark
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af DjonDjoe DjonDjoe skrev:

Er der nogen, som har gjort sig nogle overvejelser mht. at købe regionsfri eller ej?

På omtrent alle dvd-afspillere kan dette gøres vha. en simpel kodeindtastning, så hvorfor betale ekstra for det? Gør vores forhandler det på en anden/bedre måde siden de siger, at garantien bortfalder? Og i så fald, er det så ikke nærmest værre?

Jeg valgte regionsfri da jeg har brug for at maskinen er det fra dag 1.
Nogle gange går der flere måneder før folk finder ud af at slå regionsbeskyttelsen fra og det kan jeg ikke vente på med alle de Region 1 DVD'er jeg har på hylden.
Leverandøren har sagt at de overtager garantien, så sker der noget med maskinen skal du kontakte dem og ikke KISS.
Hvorfor garantien bortfalder ved jeg dog ikke. Måske skifter de en EPROM ud med deres egen hackede version af firmwaren. Hvem ved ?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 15:50
Garantien bortfalder vel hos Kiss, fordi de ikke laver maskinerne som kodefri. Ofte gør forhandlerne maskinerne kodefri med en speciel fjernbetjening. (Sådan har jeg forstået det). Til JVC DR-MH30 kunne man købe en CD til at sætte i maskinen og gøre den kodefri på den måde.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2004 kl. 06:55
Oprindeligt skrevet af </FONT><FONT face=Times New Roman, Times, serif>forhandler forhandler skrev:

KiSS siger idag de sender dem til os imorgen(tirsdag). Ved ikke hvor mange endnu.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2004 kl. 15:19

Jeg har lige haft haft i vores leverandør.

De forventer at maskinen lander i denne uge.
Hvis de har maskinen i denne uge, vil den også være klar til afsendelse/afhentning i denne uge.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 212223

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu