recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælles køb af Panasonic 2012 plasma + evt soundbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælles køb af Panasonic 2012 plasma + evt soundbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbplum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2009
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbplum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fælles køb af Panasonic 2012 plasma + evt soundbar
    Sendt: 23-Maj-2012 kl. 10:55
Hej alle

Jeg står i allernærmeste fremtid og skal investere i et nyt plasma-tv fra Panasonic, da jeg gerne vil have fjernsynet, inden EM starter den 8. juni. Derfor tænkte jeg, at hvis andre går med samme overvejelser, kunne man gå sammen og prøve at forhandle en god pris hjem på baggrund af en høj volumen.

For ikke at gøre det alt for kompliceret, påtænker jeg, at det fælles køb skal holdes til modellerne ST50, GT50 og VT50 i størrelserne 42" og 50". Dertil tænker jeg, at bede om tilbud på henholdsvis fjernsynene alene og fjernsynene + en Panasonic SC-HTB520 soundbar m. trådløs subwoofer (http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Home+Cinema/Soundbar/SC- HTB520/overview/7425929/index.html). På denne måde vil man få mulighed for at få forbedret lyd med i prisen, hvis man ønsker det.

Såfremt ovenstående har interesse, bedes man melde sig hurtigst muligt i denne tråd med en indikation af, hvilken model og størrelse, man er interesseret i, samt om man evt. er interesseret i at tilkøbe soundbaren også.

Jeg påtænker at kontakte forhandlere ud fra den initielle interesse med udgangen af denne uge, såfremt interessen er stor nok. Hvis nogen skulle have forslag til forhandlere, som plejer at være til at tale med, modtages disse meget gerne.

Mvh. jbplum
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu